Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
yasien

star wars hyperdrive effect

Recommended Posts

Hallo

beste forumleden, 

voor mijn hobby kanaal op youtube heb ik met pinnacle studio een video    gemaakt

omdat ik zo groot fan ben van star wars heb ik speciaal  voor jullie dit gemaakt 

zodat jullie dit voor eigen  bedrijf dit kunnen gebruiken,

https://www.youtube.com/watch?v=q35wHTuqcgA

kritiek is altijd welkom,  

vinden jullie het origineel waarom wel waarom niet?!

sorry dat ik het topic dubbel plaats maar ik moest het hier zetten,

http://starwarsawakens.nl/forum/topic/113-millennium-video/

Edited by yasien

Hey Yasien, in plaats van het zelf dubbel te plaatsen had je beter even kunnen wachten tot ik het topic naar het Showcase subforum had verplaatst. Ik had namelijk nog niet gezien dat je ook in het Random Chit-Chat subforum het filmpje al had tentoongesteld. Daarom zal ik het andere topic verwijderen. :)

Daarnaast wil ik je vriendelijk verzoeken om iets zuiniger om te gaan met de enter-toets in je posts, aangezien je post nu veel ruimte inneemt op een beeldscherm terwijl de hoeveelheid tekst eigenlijk niet zo veel is. Je hoeft dus niet na elke (halve) zin op enter te drukken ;) 

Tot slot vind ik het knap dat je als beginner zo iets in elkaar hebt geknutseld, hoe lang duurt het om zoiets te maken?

hi bedankt voor je reactie, ik zal er beter op letten. het zijn eigenlijk video frames  die ik over elkaar heb gezet,

het is gemaakt met pinnacle studio,   kan het ook kloppen dat de frame ieder keer stopt? sorry daarvoor 

dan zal ik dat verbeteren.  of het ligt aan de video!

groetjes

edit: ook ideen voor mijn volgende video over star wars zijn welkom 

Edited by yasien