Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Dennis

Star Wars: Marvel Comics

Recommended Posts

Vanaf februari 2017 komt er een minireeks van Sith Lord Darth Maul. De serie speelt zich iets af voor de evenementen van The Phantom Menace. Hieronder vind je de korte inhoud:

Spoiler
The comic finds Maul an untested warrior under the training of Darth Sidious, who would later become the Galactic Emperor. Told to stand down from engaging with Jedi yet, Maul hunts down the worst of the worst in the cosmic underworld to vent his frustration.

After learning a young Jedi Padawan named Eldra Kaitis has fallen into the hands of a crime lord, Maul seizes an opportunity to test his skills against a real Jedi but also maybe turn someone else to the dark side.

IMG_0966.JPG

• Upvote 1

En, iemand de nieuwe US Annual al gelezen? Art was minder, maar het verhaal was wel okay (vooral de pagina met Leia's motivatie: you know what I mean when you read it) 

Op 2-12-2016 at 22:07 zei Eddie:

En, iemand de nieuwe US Annual al gelezen? Art was minder, maar het verhaal was wel okay (vooral de pagina met Leia's motivatie: you know what I mean when you read it) 

Heb deze comic online gelezen. Tegenwoordig lees ik ze eerst online voordat ik ze koop. Wat betreft deze comic:

Spoiler

Alweer de introductie van een nieuw karakter. Ik verlang wat meer naar verdieping van bestaande karakters en relaties ipv telkens een nieuw personage. De comic bied een beetje verdieping rondom Leia, maar voor mij maakt dat nog geen waardige comic. Ik ben blij met de online mogelijkheid, zodat ik mijn euro' s met beleid kan sprenderen. 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now