Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Kevin

Roger that.

Recommended Posts

Hey,

Mijn naam is Kevin en ben eigenlijk pas opgegroeid met de prequel trilogy. No harms done, ik vind de originele trilogy ook super vet.

Ben een grote fan van Darth Maul en dat is eigenlijk altijd mijn favoriete character geweest. Had ook toen ik klein was een dual light saber en mepte mijn broer er altijd mee.

Speelde jarenlang Jedi Knight Academy online. Had ook een eigen server met een clan voor de KotF mod. Super vette jaren maar spel is een beetje aan het dood gaan toen ze de matchmaking servers hadden stop gezet. Is ook niet zo gek want het spel is best oud.

Naja, dan hebben we natuurlijk Kylo Ren nog. Kan uren praten over die vent want ik heb nog geen idee wat die echt is. Overduidelijk hoort die bij de Knights of Ren maar is die daar door nu wel een Sith? Het is wel duidelijk dat Kylo Ren een ally is van de Sith en the Galactic Empire.

Genoeg gepraat voor een introductie. Hi :)

Hey, we zijn allemaal fans hier. En als ik 1 ding geleerd heb over Star Wars fans, is het dat hoe hard ze ook zeuren over de prequels, ze hebben alsnog de dvd's in de kast staan en kijken ze gewoon. Dus je hoeft je er niet voor te schamen ;)

Anyway, welkom ^^

Hey, we zijn allemaal fans hier. En als ik 1 ding geleerd heb over Star Wars fans, is het dat hoe hard ze ook zeuren over de prequels, ze hebben alsnog de dvd's in de kast staan en kijken ze gewoon. Dus je hoeft je er niet voor te schamen ;)

Anyway, welkom ^^

Dat heb ik ook nooit gesnapt wat er zo erg aan is :)

Dankje!

Leuke intro Kevin, van harte welkom! :) Ben zelf ook erg benieuwd naar de achtergrond van Kylo Ren. Wat is jouw theorie?

Veel plezier op het forum!

Ben zelf ook erg benieuwd naar de achtergrond van Kylo Ren. Wat is jouw theorie?

Ik denk dat Kylo Ren een nieuweling is van de Knights of Ren en geobsedeerd is met Darth Vader. Knights of Ren zou een nieuwe ally zijn van de Galactic Empire en dat de lightsaber van Kylo hetzelfde is als de andere Knights. Ik denk niet dat we veel zien van de andere Knights in The Force Awakens. Ik denk ook dat Kylo Ren geen Sith is omdat die bij de Knights of Ren hoort. Waar Kylo vandaar komt, heb ik nog totaal niet aan gedacht.

Ik denk dat Kylo Ren een nieuweling is van de Knights of Ren en geobsedeerd is met Darth Vader. Knights of Ren zou een nieuwe ally zijn van de Galactic Empire en dat de lightsaber van Kylo hetzelfde is als de andere Knights. Ik denk niet dat we veel zien van de andere Knights in The Force Awakens. Ik denk ook dat Kylo Ren geen Sith is omdat die bij de Knights of Ren hoort. Waar Kylo vandaar komt, heb ik nog totaal niet aan gedacht.

Dat hij geobsedeerd is door Vader lijkt me ook een zekerheidje inderdaad. Ik het zelf een vermoeden dat Kylo een van de leerlingen was van Luke in zijn Academy/Temple. Kan me niet voorstellen dat Luke geen gehoor heeft gegeven aan Yoda's verzoek op zijn sterfbed: geef door wat je geleerd hebt. "When gone am I, the last of the Jedi you will be." Wellicht dat Kylo Luke heeft verraden en dat de Knights of Ren volgelingen van hem zijn (die al dan niet ook op Luke's Jedi Academy zaten). Nouja, het is alleen maar speculeren natuurlijk.. we gaan het zien! :)

Ik denk inderdaad ook niet dat Kylo zomaar een willekeurig lid van de Knights is. Of hij is de leider, of als Snoke er ook deel van uit maakt, is hij second in command.

En meerdere boeken en comics hinten naar een Luke die een academy op wil zetten, dus ik geloof zeker dat dat gebeurd is... en dat het fout ging.

ben eigenlijk pas opgegroeid met de prequel trilogy. No harms done, ik vind de originele trilogy ook super vet.

Je bent niet de enige hoor! Episode I was misschien wel de eerste Star Wars die ik ooit zag. Veel plezier op het forum!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this