Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Diego

Introducing i am

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben Diego en na op 6 jarige leeftijd star wars 4 te hebben gezien fan.

Ik kijk erg uit naar de film en het spel waarschijnlijk net als jullie.

Ben ik trouwens de enigste die het jammer zou vinden als Luke nu Kylo Ren zou zijn? blijkbaar vinden veel mensen dat wel gaaf??

May the force be with you!

Welkom!

• En wees niet bang, de enige manier dat Luke Kylo kan zijn, is als hij spontaan even lang en beeldig haar heeft als Adam Driver, want we zien Kylo gewoon zonder helm in de laatste shot van de trailer..
  • Upvote 1

Welkom!

• En wees niet bang, de enige manier dat Luke Kylo kan zijn, is als hij spontaan even lang en beeldig haar heeft als Adam Driver, want we zien Kylo gewoon zonder helm in de laatste shot van de trailer..

Ohja nu dat je het zegt :D thnx! 

Ha Diego (stoere naam!) welkom op het forum! Zoals Bossk al zegt; ik zou niet bang zijn dat Luke en Kylo Ren één en dezelfde persoon zijn. De mensen die dat roepen hebben totaal geen nieuws bijgehouden wat betreft de casting van de acteurs die in de film spelen, de verschenen foto's en video's uit de film en de websites die spoilers behandelen. ;) Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat Kylo Ren niet Luke Skywalker is.

Veel plezier op het forum!

• Upvote 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now