Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Dennis

Je laatste Star Wars aanwinst

Recommended Posts

De spoils of war van FACTS: 3.75" K-2, Vader TPB 2, en een Bossk uit een serie waarvan ik nog nooit gehoord heb.

Edit: Oeps, verkeerde maat. Gebruik dan ook gewoon het metrisch stelsel >_<

Edited by BoxerlessBossk

Hè serieus. Je zei 6" toch? Ik vermoed dat je t over een 3 3/4 hebt.

Ik heb gister de hele dag gezocht naar die tbs 6" en de enige was voor 45 euri

5 minuten geleden zei the Prosheshy:

Bij Top 1 toys online zijn de Black Series figuren nu wel HEEL goedkoo; 5 BS 15 cm figuren voor 29 euro dat is 6 euro per stuk. 

https://www.top1toys.nl/zoeken/star-wars-episode-vii-deluxe-15cm-figuur-assorti

Ze hebben 5 verschillende, maar je koopt er maar ééntje voor dat geld. Vooraf kun je alleen niet aangeven welke je wil hebben, je krijgt een willekeurige, dus dat is meer een grabbelton :P 

Ik zag dat sinds vndg de elite soldaat van Imperial Intelligence; de Death Trooper weer terug is bij Zavvi voor 21 euro. Ja, dan kan ik me natuurlijk niet inhouden.....nu nog director Orson Krennic van de Advanched weapon research division van the Empire in de Black Series.

http://www.zavvi.nl/toys-action-figures/star-wars-rogue-one-imperial-death-trooper-action-figure/11338237.html

11338237-5144430607670347.jpg

Edited by the Prosheshy
  • Upvote 1

Heeee hij is mooi. Heb je hem nog van zavvi ontvangen, of van een andere shop? ik vernam van de swa crew dat je bestelling eenzijdig was geannuleerd door hen. 

11 minuten geleden zei Marko:

Heeee hij is mooi. Heb je hem nog van zavvi ontvangen, of van een andere shop? ik vernam van de swa crew dat je bestelling eenzijdig was geannuleerd door hen. 

Hij is zeker mooi. Zijn enkels zijn wat losjes, waardoor je wat moet oppassen met poseren, maar dit is zeker een van de betere 6" figuren.

Zavvi heeft de bestelling inderdaad geannuleerd, ik heb verder geen ervaring met die site, maar veel vertrouwen had ik er al niet in. Deze komt bij amazon.com vandaag. Een paar euro duurder, maar dan weet je wel zeker dat je hem ook daadwerkelijk binnen krijgt :)

• Upvote 1

Even een heads up van de uien lederen portefeuille😂

De BS 6" K2SO is nu inclusief verzenden €23.40 bij Amazon. com!

Geen spoilers! ;)

Leest lekkerder en sneller weg dan Luceno's eerdere werk, ik hou van #Mendo, en.. het lijkt echt een dikke must-read te zijn voor de achtergrond van Krennic en de Ersos. Gaat dat lezen!

Je hebt wel een primeur dan hoor, beetje tempo en rap in het engels een review uitpoepen en je bezorgt jezelf en SWA wereldfaam. Ik kan nergens nog een fatsoenlijke review vinden!

4 minuten geleden zei Marko:

Je hebt wel een primeur dan hoor, beetje tempo en rap in het engels een review uitpoepen en je bezorgt jezelf en SWA wereldfaam. Ik kan nergens nog een fatsoenlijke review vinden!

Je kan nog geen reviews vinden omdat het boek officieel nog niet te koop is en de journalisten die een review copy hebben zich aan een embargo moeten houden. Del Rey staat niet toe dat je voor de door hun bepaalde datum (bij deze ook weer de release dag neem ik aan) iets publiceert. Doe je dat wel, dan kun je er op rekenen dat ze vrij rap actie ondernemen om alles dat je publiceert offline te halen en eventueel juridische stappen ondernemen.

Een review op de release dag is leuk, maar zeker niet eerder :P

18 minuten geleden zei Roel:

Del Rey staat niet toe dat je voor de door hun bepaalde datum (bij deze ook weer de release dag neem ik aan) iets publiceert. Doe je dat wel, dan kun je er op rekenen dat ze vrij rap actie ondernemen om alles dat je publiceert offline te halen en eventueel juridische stappen ondernemen.

't is dus net zoals bij die ene firma uit Denemarken......die van de blokjes enzo :P

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now