Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Dennis

Je laatste Star Wars aanwinst

Recommended Posts

Net de 3,75" K-2SO maar mee genomen. Hij ziet er degelijk uit, jammer van de 5 points of articulation, 9 was voor dit figuur veel beter geweest, maar wanneer je hem eenmaal zover hebt dat hij rechtop blijft staan staat hij prima.
Verzamelaars zullen ook blij zijn met de nieuwe verpakking, de plastic blister zit nu tussen de kaart in geplakt, de kaart vouwt er omheen, dus het plastic kan er niet meer vanaf vallen. Ook is het figuur makkelijk te verwijderen zonder de verpakking ernstig te beschadigen.

IMG_2789.JPG

• Upvote 1

Oh oh intertoys, ik zag vandaag voor het eerst een u wing liggen op een paar ouwe tie fighter dozen. Ik bedacht me niet en nam hem vol trots onder mijn arm op weg naar de kassa. 

87,99 moest ik betalen wat ik natuurlijk best wel veel vond. Ik bedacht me niet en wees naar het prijskaartje van de tie fighter. De manager werd erbij gehaald en ik zag mijn plan in duigen vallen. 

Tot mijn verbazing zei de lieve man dat fouten er zijn om opgelost te worden. En zo liep ik de winkel uit met een u wing voor maar 64,99 (tie striker prijs)

My lucky day😆

Edited by Veradun
Niet af

3 minuten geleden zei Veradun:

Oh oh intertoys, ik zag vandaag voor het eerst een u wing liggen op een paar ouwe tie fighter dozen. Ik bedacht me niet en nam hem vol trots onder mijn arm op weg naar de kassa. 

87,99 moest ik betalen wat ik natuurlijk best wel veel vond. Ik bedacht me niet en wees naar het prijskaartje van de tie fighter. De manager werd erbij gehaald en ik zag mijn plan in duigen vallen. 

Tot mijn verbazing zei de lieve man dat fouten er zijn om opgelost te worden. En zo liep ik de winkel uit met een u wing voor maar 64,99

My lucky day😆

En dan blijft het toch pijnlijk jammer dat diezelfde U-Wing in Amerika verkocht wordt voor $45 (€40). Het is gebruikelijk dat het aan deze kant van de oceaan door verschillende heffingen duurder is, maar ruim het dubbele is toch wel enigszins belachelijk.

Vandaag ook de U-wing (Veradun; goede deal zeg; top!) gezien bij Intertoys Assen plus de Tie-striker alsmede action figures van Rogue One: Captain Jyn Erso, K2-SO, Stormtrooper Rogue One, Imperial Ground Crew en div action figures Rebels in Rogue One verpakking alsmede Kylo Ren in R1 verpakking. Begint nu eindelijk meer binnen te komen. Toch ga ik denk ik eerde voor de Black Series die op Zavvi redelijk scherp geprijsd zijn (heb i.e.g. Jyn Erso the Black Series besteld);

http://www.zavvi.nl/toys-action-figures/star-wars-rogue-one-the-black-series-k-2s0-action-figure/11338236.html

• Upvote 1

Das zeker scherp die Black zijn meestal 35++ .mooie aanvullingen voor naast de Action line 😅😅

9 uur geleden zei Marko:

Das zeker scherp die Black zijn meestal 35++ .mooie aanvullingen voor naast de Action line 😅😅

De 'HerbBarrel series' is ook zeker de moeite waard. :P

40 minuten geleden zei Dennis:

De 'HerbBarrel series' is ook zeker de moeite waard. :P

???? Lost at the start

24 minuten geleden zei Marko:

???? Lost at the start

Je hebt het over de 'Action line'; doelend op een winkelketen .....welnu, vertaal HerbBarrel eens in het nederlands.....(daar hadden ze die dingen toch ook)

Ooohhh shit... ik was niet heel scherp.  Inderdaad!

Ik heb een andere associatie met Herb (crumblin') zal ik maar zeggen. 

16 minuten geleden zei Marko:

Ooohhh shit... ik was niet heel scherp.  Inderdaad!

Ik heb een andere associatie met Herb (crumblin') zal ik maar zeggen. 

Ahh.....the crazy herbs! *wink wink, nudge nudge...say no more!!!*

Spoiler

Of doel je op Herb Jefferson, die in de originele Battlestar Galactica de rol van Boomer speelde? :D

15 minuten geleden zei the Prosheshy:

Dit is de Hasbro Black Series Jyn? Mooi hoor!

Klopt, het is de Black Series 6" :)

De hoofddoek ben ik geen fan van, dus die is alweer in de doos verdwenen. De knie gewrichten moet men ook voorzichtig mee zijn, maar verder ben ik er heel tevreden over.

Hierbij mijn framed mini poster plus mijn sergeant Jyn Erso.

De Black Series Jyn Erso staat in bestelling bij Zavvi; is vndg nog een extra kortingsdag; heb em nu 26,35.; de Hasbro actions zijn nu iets meer dan 10 euro. Is de Black Series Jyn Erso van Comic con San Diego '16 Exclusive dezelfde?

Framed-Rogue-One-Hasbro-Sergeant-Jyn Erso-small.jpg

Edited by the Prosheshy

ooooooh verleidelijk, K2SO en Death Trooper viond ik zo vet in de 6"BS  en dan zal weldra wave 2 ook nog verschijnen met Scarif trooper en Krennic..... En mijn portemonnee is van uienleer, iedere keer als ik er naar kijk, krijg ik tranen in mijn ogen ...

Ik kon de Death Trooper niet laten liggen in mijn (virtuele) winkelmandje voor 21 euro (ik zat ook al zo te kwijlen naar die premium Death Trooper van Sideshow die 550  dollar moest kosten maar totaal geen optie voor mij wordt). Er komen van de Black Series ook mooie figures aan van director Orson Krennic, de Scarif Trooper, Sergeant Jyn Erso , nog een Jyn Erso en de Hovertank pilot. Dit loopt helemaal uit de hand.

https://www.yahoo.com/movies/latest-rogue-one-toys-include-new-look-jyn-erso-hovertank-pilot-big-cassian-blaster-exclusive-130304168.html

https://yakfaceforums.com/main/2016/09/02/new-6-black-series-packaging-images/

maxresdefault.jpg

WM_TBS_JYN.jpg

7 uur geleden zei the Prosheshy:

Dit loopt helemaal uit de hand.

:D Dat zei ik jaren geleden ook.....Welkom bij de club :P

Mn RO sets zijn inmiddels gebouwd:

Jun, K-2SO, Bodhi Rook en een anonieme Rebel

ojf7e8.jpg

U-Wing piloot,  Pao, Bistan en Cassian Andor

16jhesi.jpg

Orson Krennic met zijn Death Squad

25sag48.jpg

De U-Wing

6rrbb9.jpg

1zwklma.jpg

Krennic's Shuttle

20uv4tf.jpg

Dit ziet er wel weer heel cool uit, zowel de figs als de ships!! Wanner komt die fotoshoot van de gehele collectie?

45 minuten geleden zei Marko:

Dit ziet er wel weer heel cool uit, zowel de figs als de ships!! Wanner komt die fotoshoot van de gehele collectie?

Als de mancave ooit nog op orde raakt...

56 minuten geleden zei Marko:

http://forum.starwars-figuren.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=1340

En nog een aantal te verschijnen nieuwe uit de Black series

Een aantal daarvan heb ik op Celebration in het echt gezien :)

De 3PO, Sabine, Shore Trooper en misschien de AT-AT Pilot en Snowtrooper (die troopers alleen als ik ze voor een hele goeie prijs kan krijgen) komen ook zo snel mogelijk mijn kant op :)

Edited by Roel

Gelijk heb je, er zitten wat juwelen bij. Reeeevan. Al begrijp ik niet waarom iedereen zo lovend is over die shore trooper.

Bij de intertoys hier hing overigens nog een hele rij guavian death gang, 24 euro, vind ik persoonlijk ook een vet figuur, ondanks de minimale rol.

Deze twee kwamen vandaag binnen:

IMG_2872 2.jpg

De Hasbro Black 6" Death Trooper. Dit is een heel degelijk figuur! Beweging laat niets te wensen over.

IMG_2882 2.jpg

Ahsoka, werd ook eindelijk bezorgd, had de verkoper wat moeite mee, maar hij is er eindelijk. Op mijn Kindle ben ik er inmiddels bijna doorheen, maar de laatste paar hoofdstukken kan ik op papier lezen :P

Edited by Roel

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now