Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Dennis

Je laatste Star Wars aanwinst

Recommended Posts

Vandaag binnen:

-LEGO Bespin Guard

-7 hairpieces.....om een paar Han Solo's beter te laten lijken. De linker Han is met het geupdate haar; de rechter Han is met het haar dat hij al sinds 1999 elke keer van LEGO krijgt.

15hbo5l.jpg

3 uur geleden zei Marko:

en plakt het? Het ziet er in ieder geval heel aardig uit!!

Ik ben voornemens een artikel te maken: Lepin vs Lego: the other Clone Wars (welke schaamteloos geplugd gaat worden op Lego en Lepin fora/FB paginas) met mn bevindingen en mening.

Tip van de sluier: Het is allemaal geen LEGO kwaliteit. Soms past het net wat minder (met name 1 technic onderdeel vergde veel kracht) en het zit in ongenummerde zakjes….enorm veel uitzoekwerk. Ik zou niet graag de Lepin UCS Falcon bouwen; dat zijn dacht ik iets van 4000-5000 onderdelen…..bij deze set (ik meen rond de 950 onderdelen) is het soms al frustrerend.

Totnutoe 1 missend onderdeel (kon ik vanuit mn eigen voorraad simpel vervangen) en in het begin stress omdat in het zakje van de minifigs de helm van de Fourth Brother ontbrak (een ‘onvervangbaar’ onderdeel). Had de hoop opgegeven todat deze in een willekeurige andere zak opdook.

7 uur geleden zei Marko:

zoooooo Brewster's Millions....

Eerder het resultaat van (jaren geleden) stoppen met nicotine en een deel van de besparing in SW merch stoppen. ;)

• Upvote 1

2 uur geleden zei Marko:

Ja je hebt gelijk 10 pakjes peuken koop je al een aardige set voor!!

Heb eea grofweg berekend: die 2 sets is bijna 2 maanden nicotine.

Dag 3 (tevens de slotdag) van de Eyndhovensche Star Wars feesten:

Exact 1 jaar en 4 dagen na de pre-order vandaag binnengekregen.
9,9 kilo icon_eek.gif
Fantastisch, gigantisch.....prachtige box (met stof afgewerkt) met 2 stoeptegels (met stoffen kaft) die het volledige SW oeuvre van de meester bevatten. Zonder enige twijfel nu al een van de beste SW boeken van de afgelopen 40 jaar (dus mn Top 10 kan worden aangepast)

ABR_20160827_0014-1.jpg

• Upvote 1

Vandaag kwamen de Bothan spies van DHL bij mij langs; ik heb de Death Star plannen weten te bemachtigen!!!!!

The Empire has made a critical error for the time of our attack is at hand LOL!

Death Star Plans-xtra-small.jpg

Kon natuurlijk de Hasbro Sergeant Jyn Erso van Rogue One bij Intertoys in Lelystad niet laten liggen voor €7,99. Maar die prijs klopte m.i. echt niet...........

1 uur geleden zei the Prosheshy:

Kon natuurlijk de Hasbro Sergeant Jyn Erso van Rogue One bij Intertoys in Lelystad niet laten liggen voor €7,99. Maar die prijs klopte m.i. echt niet...........

Nee zeker niet. Daar betaal je de hoofdprijs. Maar goede move! Was er al meer ook?

Ik denk dat ik wel weet wat er aan de hand is. Ik werd dit weekend getipt dat de TFA lijn nu afgeprijsd is/wordt. Waarschijnlijk om ruimte te maken. Nu weet de gemiddelde intertoys medewerker natuurlijk niet veel van Star wars en zo kan het zomaar gebeuren dat de nieuwe R1 collectie afgeprijsd wordt.

Grappig is dat ik deze anekdote van de week op een podcast hoorde uit de VS waar dit plaats vond bij een Walmart.

3 uur geleden zei the Prosheshy:

Daar had volgens mij een 1 moeten staan.

Pure nieuwsgierigheid: wat hadden ze daar nog meer van Rogue One? Hier in NL is het vrij schraal allemaal.....(muv de Lego -gelukkig het enige wat ik op toygebied verzamel)

2 uur geleden zei Marko:

Nee zeker niet. Daar betaal je de hoofdprijs. Maar goede move! Was er al meer ook?

Ik denk dat ik wel weet wat er aan de hand is. Ik werd dit weekend getipt dat de TFA lijn nu afgeprijsd is/wordt. Waarschijnlijk om ruimte te maken. Nu weet de gemiddelde intertoys medewerker natuurlijk niet veel van Star wars en zo kan het zomaar gebeuren dat de nieuwe R1 collectie afgeprijsd wordt.

Grappig is dat ik deze anekdote van de week op een podcast hoorde uit de VS waar dit plaats vond bij een Walmart.

Binnen de crew hoorde ik dat er in 1 zaak TFA zaken in prijs verhoogd waren :D (sommige zaken snappen het niet helemaal). Enkelen van ons doen soms rondjes langs winkels en echte kennis ontbreekt daar vaak.

Maarre: Prosheshy AKA E-J heeft idd geluk gehad:  http://www.intertoys.nl/star-wars-episode-7-jungle-en-space-figuur

TFA fig voor 7,99 ;)

Edited by Dennis
  • Upvote 1

Yep alle dessert snow etc figuren zijn voor 7,99 de duopacks voor 14,99. 

Met andere woorden, de slimme (lees gierige) star wars liefhebber gaat morgen even een rondje intertoysen maken om te kijken of er elders fouten gemaakt zijn met Rook Wans figuren....

32 minuten geleden zei Marko:

Yep alle dessert snow etc figuren zijn voor 7,99 de duopacks voor 14,99.

Welke smaken hebben ze?

Spoiler

LOLZ

• Upvote 1

1 minuut geleden zei Marko:

Strawberry en buttercookiemrknowitall ;)

Samen met onTroerend goed een van mn favorieten :P

Heb vorige week wave 1 action figures rogue one aangeschaft met daarnaast 2 strikers (awesome) en Kanan's y wing (so ugly) Nu vroeg ik me al af wat voor emperial outfit Jyn droeg tijdens de trailer, maar bij het openmaken van een Imperial ground crew werd het me duidelijk...

Edited by Veradun
Correctie

Het is inderdaad nog allemaal erg schraal want men had alleen Jyn Erso van Hasbro of de Tie Striker. 

Komt uiteindelijk wel verandering in maar idd keep your eyes open want "ignorance is bliss" 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now