Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Dennis

Je laatste Star Wars aanwinst

Recommended Posts

Gatefold_Mock.jpg

De "I Am Shark" editie van de EpII soundtrack op vinyl (gelimiteerde oplage van 1000 stuks). 

Deze versie is anders, dan de versie die in de onlangs uitgekomen vinyl-box zit. Op "Side D" staat namelijk nog een extra track (waarschijnlijk "on the conveyor belt"). En deze track is op de 'gewone' versie weggelaten, omdat men een iets andere track indeling heeft gemaakt.

Edited by CptHansOlo

Als de release van The Force Awakens op dvd/blu-ray samenvalt met RSD (Record Store Day). Dan kan je wel eens leuke dingen verwachten. Zoals een 10 inch picture disc, met twee tracks van de TFA soundtrack.

418457262307%3A800.jpg

Edited by CptHansOlo

Als completist zijnde toch ook deze aangeschaft: (ben weer compleet en heb alle IA sets/uitbreidingen)

swi17-layout.png

Verder:

Deze TPB:

3345959.jpg

Ik had de eerste 2 luxe digipack amerikaanse uitgaves van Clone Wars....en verder niets daar ik tot mijn grote schaamte deze reeks nooit gevolgd heb. Het irriteerde me al behoorlijk lang dat de DVD/BR plank een 'leegte had', dus ben ik overstag gegaan:

25g9icm.jpg

Seizoen 6 is ook onderweg (deze is alleen los uitgebracht)

Aparte is trouwens dat de box met alle 5 seizoenen goedkoper was dan alleen de ontbrekende seizoenen 3, 4 en 5.

Maar goed, straks 6 seizoenen met voor mij onbekend Star Wars materiaal. Best een luxe toch? (Nu hopen dat ik me over die spider-droids etc heen an zetten :P )

Voel je natuurlijk vrij om je gedachten over de afleveringen bij te houden op het forum ;)

Fair warning voor zover je het nog niet wist, de eerste twee seizoenen zijn oke, maar pas daarna bereikt de show echt z'n volle potentie. Verder zou je misschien de chronologische volgorde aan willen houden ipv de aflevering-volgorde. Er zijn een aantal afleveringen die zich namelijk afspelen vóór de afleveringen waar ze tussen zitten.

9 uur geleden zei Dennis:

Ik had de eerste 2 luxe digipack amerikaanse uitgaves van Clone Wars....en verder niets daar ik tot mijn grote schaamte deze reeks nooit gevolgd heb. Het irriteerde me al behoorlijk lang dat de DVD/BR plank een 'leegte had', dus ben ik overstag gegaan:

25g9icm.jpg

Seizoen 6 is ook onderweg (deze is alleen los uitgebracht)

Aparte is trouwens dat de box met alle 5 seizoenen goedkoper was dan alleen de ontbrekende seizoenen 3, 4 en 5.

Maar goed, straks 6 seizoenen met voor mij onbekend Star Wars materiaal. Best een luxe toch? (Nu hopen dat ik me over die spider-droids etc heen an zetten :P )

Quanta costa?

1 uur geleden zei Marko:

Quanta costa?

Seizoen 6 kwam vandaag binnen:

20626c0.jpg

Deze heb ik bij Amazon.de gehaald. Nadeel is de duitse tekst, maar hij was met € 14 ex verzenden wel € 20+ goedkoper dan de versie met engelse tekst op de cover. De DVDs zijn overigens wel gewoon engels gesproken.

De 1-5 box komt van Amazon UK. Deze is daar nu 40 GBP ex verzenden (€ 50)

Ik ben nu iig weer helemaal compleet mbt SW op DVD.

(en ja: ik heb de DVDs gehaald. Van BluRay zie ik (don't shoot!) de meerwaarde niet echt en DVDs kan ik op meer plekken.apparaten bekijken)

8 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Voel je natuurlijk vrij om je gedachten over de afleveringen bij te houden op het forum ;)

Fair warning voor zover je het nog niet wist, de eerste twee seizoenen zijn oke, maar pas daarna bereikt de show echt z'n volle potentie. Verder zou je misschien de chronologische volgorde aan willen houden ipv de aflevering-volgorde. Er zijn een aantal afleveringen die zich namelijk afspelen vóór de afleveringen waar ze tussen zitten.

Op de DVD van seizoen 5 is de chronologische volgorde aangehouden ipv de uitzendvolgorde. Ik was al van plan om s1 en 2 te skippen.

11 uur geleden zei Dennis:

Maar goed, straks 6 seizoenen met voor mij onbekend Star Wars materiaal. Best een luxe toch?

22 minuten geleden zei Dennis:

Ik was al van plan om s1 en 2 te skippen.

:/

20 minuten geleden zei BoxerlessBossk:

:/

:P

Overal hoor en lees ik dat het bij S3 pas écht goed begint.....en in S4 zit Bossk (met boxer) weer een paar keer. DIe wil ik natuurlijk zsm zien!

De nieuwe IA wave...onverwacht snel deze keer! (en ik ben weer compleet)

f516kz.jpg

Edited by Dennis

Die is erg cool! Maar het decor waar het shirt zich bevind inclusief man cave atrributen zo mogelijk nog cooler! Wat zijn dat nu voor 'pupkes'?

1 uur geleden zei Marko:

Die is erg cool! Maar het decor waar het shirt zich bevind inclusief man cave atrributen zo mogelijk nog cooler! Wat zijn dat nu voor 'pupkes'?

De lijsten zijn gesigneerde lithos van Ralph McQuarrie (2500 stuks) en een gesigneerde George Lucas.

De (polystone) beelden zijn van Gentle Giant (schaal 1:6). Allemaal genummerd en gelimiteerd.

Ik heb Boba Fett, Darth Vader, C-3PO, Yoda en Chewbacca (met 3PO achterop zoals in ESB)

Oude foto; hij is inmiddels gesigneerd:

BobaGG2.jpg

9h0weo.jpg

7dfbdd308c36c73a6862fd4242a6bde3.jpg

Deze is door Tony Daniels gesigneerd:

10nxd90.jpg

(onderstaande zijn geen eigen fotos)

star-wars00602.jpg4fa4ebba-e8d0-4a61-bcdb-4cdf4537ee41.jpg

maxresdefault.jpg

Enorm mooi spul. Jammergenoeg (of ergens: gelukkig maar) brengt Gentle Giant al jaren nog maar weinig beelden uit. In deze serie had je ook nog Darth Maul, een shadowtrooper, Bespin Luke (gezicht leek niet), Han Solo (gezicht leek ook niet), Slave Leia en wat andere.

Binnenkort komt er een Sandtrooper uit. Deze zou ik zeer graag willen.....maar vergeleken met +-10 jaar geleden (bovenstaande beelden zijn rond 2005 uitgekomen) betaal je nu bijna het dubbele.

Echt heel mooi!  Ik denk dat dit grens tussen casual fans en hardcore fans wel aangeeft. Ik zat onlangs eens een beetje te kijken en schrok nogal van de prijzen. Maar goed voor mij is nu de fun de bargain hunt omdat ik op zich niet heel veel geef om de exclusiviteit. Ik vind die Sideshow 6th scale figuren wel erg mooi daar je die in verschillende houdingen kunt modelleren. "Helaas" is de  enige lijn die gecloned wordt die van Play Arts Kai en die figuren doen voor mij niet authentiek aan.

21 uur geleden zei Marko:

Echt heel mooi!  Ik denk dat dit grens tussen casual fans en hardcore fans wel aangeeft. Ik zat onlangs eens een beetje te kijken en schrok nogal van de prijzen. Maar goed voor mij is nu de fun de bargain hunt omdat ik op zich niet heel veel geef om de exclusiviteit. Ik vind die Sideshow 6th scale figuren wel erg mooi daar je die in verschillende houdingen kunt modelleren. "Helaas" is de  enige lijn die gecloned wordt die van Play Arts Kai en die figuren doen voor mij niet authentiek aan.

Goeie insteek. Exclusiviteit is leuk, maar het maakt een product niet mooier.

De eerlijkheid gebied te zeggen dat ik die statues voor de huidige prijzen (bijna het dubbele tov destijds) zeker niet (allemaal) had aangeschaft.

Lithos heb ik (net zoals met veel ander spul) geluk mee gehad. 15 jaar geleden (op een Starcon!!!) een goede deal gemaakt (iets minder dan de helft van de toenmalige originele prijs) en tegenwoordig zijn ze het dubbele van de toenmalige originele prijs. Baal nog steeds dat ik 1 andere niet heb aangeschaft toen.

Inzake die-hard en casual fans: budget etc is m.i. nooit een graadmeter. De manier van beleven wel.

1 uur geleden zei Dennis:

Inzake die-hard en casual fans: budget etc is m.i. nooit een graadmeter. De manier van beleven wel.

spoken like a true master!

• Upvote 1

Gisteren deze ontvangen:

281brxx.jpg

De 3 nieuwe Imperial Assault packs met een zwik kaarten, maps en pupkes.

650x650_e96255b696bf81a20800111f0848106f

Lang, (te lang) niks gedaan met Star Wars boeken. Besloten dat eens te veranderen. Alles in de watch list gezet en de eerste twee besteld. Inmiddels goed op weg in het eerste deel.

Star Wars Boeken.jpg

Twee geruite flanellen overhemden.

De echte Star Wars kenners zullen het met me eens zijn dat dit echte Star Wars aanwinsten zijn en weten ook waarom. ;)

Edited by Dennis

Mijn laatste aanwinst is de San Diego Comic Con Exclusive New Order Stormtrooper Black Series. In een limited edition. Nu nog een keer de Obi-Wan en Jyn Erso Black Series.

http://www.starwars.com/news/calling-all-galactic-treasure-hunters-sdcc-star-wars-collectibles-sneak-peek

http://www.starwarstoynews.com/sdcc-2016-exclusive-black-series-jyn/

SDCC15_Hasbro_01.jpg

Edited by the Prosheshy

29 minuten geleden zei Dennis:

Twee geruite flanellen overhemden.

De echte Star Wars kenners zullen het met me eens zijn dat dit echte Star Wars aanwinsten zijn en weten ook waarom. ;)

Nu nog een aantal keer per week naar Burger King voor die double chin..... George jr

• Upvote 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now