Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Dennis

Je laatste Star Wars aanwinst

Recommended Posts

4 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Collector's item, joh! Klinkt het nog ergens naar ook? ;)

Gisteren eindelijk de Kylo 3D-bril binnen gekregen die ik via hier heb gewonnen! Ziet er tien keer beter uit dan de Stormtrooper-bril die je hier in NL kon kopen, ik ben happy!

Fijn om te horen dat hij goed is aangekomen! Veel plezier ermee :)

Heb maar even een plaatje van internet geplukt. Maar vandaag opgehaald.

PACKSHOT-1_Star-Wars_The-Ultimate-Vinyl-

En dit is echt een waanzinnige set. Dit is de eerste keer dat alle 6 soundtracks op vinyl samen worden uitgebracht. En van Ep II en III is het zelfs de eerste keer dat ze op vinyl verschijnen. Bij de soundtracks van IV, V en VI zitten alle posters en leaflets die ook in de originele uitgaves zaten. 

De uitvoering van de set is ook niets op aan te merken. De box is een prachtig mat-zwart met alleen het Star Wars logo op drie zijden. Alle albums zijn in gatefold-sleeves uitgevoerd op mat karton met prachtig drukwerk. 

Al met al, ben ik zeer happy met de aanschaf van deze box. :D

Edited by CptHansOlo

Zojuist zei KyloRen:

Zijn de Marvel's Vader en Leia comics de moeite waard?

Ik heb deze Vader (deel 2) nog niet uit. Vader 1 en Leia wel en hieran vind ik Vader 'OK' en Leia 'matig'.

Shattered Empire en Star Wars 1: Skywalker Strikes zijn imo het beste van de NIEUWE reeks.

In de oude reeks zitten er een paar die ik kan aanbevelen:

*Alles van Al Williamson (deze zijn in TPB's verschenen maar zijn wel OOP)

*Shadows of the Empire

*De Thrawn trilogie

*De oldskool Marvel is een beetje 'hit & miss', maar zitten toppertjes tussen.

• Upvote 1

41 minuten geleden zei KyloRen:

Nice! Waar vandaan?

Die is van de Primark...al betwijfel ik of ze deze nu nog hebben.

• Upvote 1

Vandaag Kylo Ren, Poe en Chewbacca gekocht voor Disney Infinity 3.0. Mochten meer mensen interesse hebben, bij Bart Smit is het nu 3 halen, 2 betalen!

7 minuten geleden zei BoxerlessBossk:

Dennis mien jong, laat even weten wat je van al je nieuwe comics vindt ;)

In het kort:

Star Wars 2: top

Vader 2: nog niet uit

Lando: minder dan mijn (hoge) verwachtingen

Terug uit Disneyland waar de kids gelukkiger waren in de (Lego)shop(s) dan ikzelf.

Mn enige aanwinst: R2-Y2, zelf gemaakt bij 'Build-a-droid'. EN ja, ik heb gewoon R2-D2 gebouwd met een Yoda cap.....daar waar kids de meest afgrijselijke combo's maken (droids met tig kleuren) ben ik maar op safe gaan spelen.

r0cep0.jpg

Qua Star Wars (en Indy) vond ik het maar niks....geen exclusives of speciaal spul.

Voor wie het interesseert er zijn  bij de Primark weer een verse star wars tshirts/sweaters. Voor zowel jongens, meisjes, dames en grote jongens :) 

Overigens zijn er ook geinige Marvel shirts alsmede de onvermijdelijke Bat vs Sup. Kost allemaal zo weinig dat je kunt overwegen ze na driemaal wassen als poetsdoek te gebruiken

35 minuten geleden zei Marko:

Kost allemaal zo weinig dat je kunt overwegen ze na driemaal wassen als poetsdoek te gebruiken

Deze zin idd.

De enige Star Wars shirts die ik tot 3 maanden geleden had waren Adidas shirts (uit de tijd dat die nog SW shirts voor volwassenen maakten) en van Iceberg (italiaans modemerk die vorig jaar een paar shirts met SW prints hadden). Allemaal topkwaliteit.

Toen ik (op dit forum) zag dat de C&A diverse shirts had heb ik er daar 5 gehaald. Ze waren iets van € 11/12 per stuk. 3 van de 5 zijn inmiddels gewassen. In de breedte zijn ze ongeveer gelijk gebleven maar in de lengte is het toch echt korter geworden. De stof voelt ook stugger aan. In het verleden heb ik met HardRock café shirts hetzelfde gehad…gelukkig waren de 2 mooiste SW shirts iets te lang (alle shirts hadden een afwijkende pasvorm) wat me hoop geeft dat ik ze na de eerste wasbeurt nog aan kan. Ik ga er achter komen…

Maar goed, dit was gelijk de laatste keer dat ik zoiets haalde.

5 uur geleden zei Dennis:

Deze zin idd.

De enige Star Wars shirts die ik tot 3 maanden geleden had waren Adidas shirts (uit de tijd dat die nog SW shirts voor volwassenen maakten) en van Iceberg (italiaans modemerk die vorig jaar een paar shirts met SW prints hadden). Allemaal topkwaliteit.

Toen ik (op dit forum) zag dat de C&A diverse shirts had heb ik er daar 5 gehaald. Ze waren iets van € 11/12 per stuk. 3 van de 5 zijn inmiddels gewassen. In de breedte zijn ze ongeveer gelijk gebleven maar in de lengte is het toch echt korter geworden. De stof voelt ook stugger aan. In het verleden heb ik met HardRock café shirts hetzelfde gehad…gelukkig waren de 2 mooiste SW shirts iets te lang (alle shirts hadden een afwijkende pasvorm) wat me hoop geeft dat ik ze na de eerste wasbeurt nog aan kan. Ik ga er achter komen…

Maar goed, dit was gelijk de laatste keer dat ik zoiets haalde.

Whaaa Iceberg ....jaja die ken ik nog goed uit een oud (en heel fout) verleden, destijds waren het, dacht ik looney toones figuren op de sweaters. Nooit geweten dat ze ook SW deden. Die kosten dan vermoedelijk het tienvoud van die van de C&A, dus alle waar naar zn veld zal ik maar zeggen.

26 minuten geleden zei Marko:

Whaaa Iceberg ....jaja die ken ik nog goed uit een oud (en heel fout) verleden, destijds waren het, dacht ik looney toones figuren op de sweaters. Nooit geweten dat ze ook SW deden. Die kosten dan vermoedelijk het tienvoud van die van de C&A, dus alle waar naar zn veld zal ik maar zeggen.

LOL. Klopt. Ze hebben vanalles gehad volgens mij.....en die truien kunnen idd echt niet. Is een wit shirt met Darth Vader. 50% in de uitverkoop.

Edited by Dennis

1 uur geleden zei Dennis:

LOL. Klopt. Ze hebben vanalles gehad volgens mij.....en die truien kunnen idd echt niet. Is een wit shirt met Darth Vader. 50% in de uitverkoop.

Jaja Dennis dat is nog steeds 80 euro ..... 😉

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now