Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Dennis

Je laatste Star Wars aanwinst

Recommended Posts

1 uur geleden zei RogueLeader:

De schoonfamilie kent me goed! :D

image.jpeg

Wat zijn dat? Platen? Posters?

Bow ties are cool.....en LEGO! Ah.....once you give in to the Brick-side there's no turning back.......

1 uur geleden zei Dennis:

Wat zijn dat? Platen? Posters?

Bow ties are cool.....en LEGO! Ah.....once you give in to the Brick-side there's no turning back.......

Het zijn posters! Mijn zwager werkt bij een fotowinkel en heeft ze voor me afgedrukt :) 

De brickside heeft me wel te pakken...

Was op zoek naar een 6" Phasma, maar 4 Bart Smitten later niet kunnen slagen :|

Maar wel een Guavian Enforcer meegenomen. Geen idee wat voor rol het in de film heeft, maar ziet er uit als een coole bad guy.

89BD217850569047F5D604C2E6565D3F.jpg

Jawohl! Momenteel bij de oosterburen en dus een trip naar de LEGO store. Mn voornemen om pas NA de premiere van TFA de sets te halen laten varen....bij LEGO zelf de speeder (vanwege t feit dat je nu de exclusieve TFA 3PO polybag kreeg bij besteding van € 30) en elders de X-Wing...€ 23 onder de adviesprijs....goedkoper ga ik die voorlopig niet vinden. Lagen er bergen  van bij Kaufhof.

De 3D brillen hebben ze hier ook trouwens...net als SW frisdrank (niet gehad overigens)

20151212_183315~02.jpg

Edited by Dennis

Gisteren tussen de twee voorstellingen, toevallig even bij de Bruna binnen gelopen. En daar heb ik de volgende dingen gekocht.

- deel 1 + 2 van de Nederlandse versie v.d. Darth Vader comic. Samen in een polybag voor €4,95

- Star Wars poster doeboek: 40 stickers, 11 posters en één mega poster. €6.99

-Topps Europe journey to star wars: the force awakens verzamelmap voor de Nederlandse Trading Card set. €7.90

Daar de nieuwe LEGO Falcon teveel lijkt op de vorige editie (uit 2011) besloten deze niet aan te schaffen.....maar wél wilde ik de minifigs van deze set.

Chewbacca bleek niet anders te zijn, Rey (in de speeder set) en BB8 (in de X-Wing set) had ik ook al....en Finn komt in januari in de Takodana set.

Bleven over: Han, Tasu Leech en een Kanjiklub lid. Deze 3 gebricklinked en vandaag binnen:

LegoPupkes.jpg

1 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Meer een novella, het ebook is 94 pagina's. Maar wel de moeite waard!

94?

Mijn fysieke exemplaar is 216 blz.

Voor € 6 laat ik dit niet liggen (bij TK Maxx)

SW kussen (achterkant is X-Wing Luke) xD

Mag helaas niet op de bank in de woonkamer ;) maar wél in de mancave :D

Pillow.jpg

Edited by Dennis

Net bezorgd: Waarschijnlijk mn laatste SW aanwinst van 2015....maar zeker niet de minste: de nieuwe Imperial Assault wave bestaand uit de big-box uitbreiding Return to Hoth en 4 ally/villain packs: Leia, Dengar, Sorin en EchoBase troopers.

IA1.jpg.c805f8b56fab458422cf6bd0b5b1b9f0IA2.jpg.aea5a5d4500bce7aa9b31ae32ea544a0

Collector's item, joh! Klinkt het nog ergens naar ook? ;)

Gisteren eindelijk de Kylo 3D-bril binnen gekregen die ik via hier heb gewonnen! Ziet er tien keer beter uit dan de Stormtrooper-bril die je hier in NL kon kopen, ik ben happy!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now