Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Dennis

Je laatste Star Wars aanwinst

Recommended Posts

Diverse Emté Rollinz alsmede 2 hardcovers: I, Jedi en de omnibus Bounty Hunter Wars die de 3 paperbacks (Mandalorian Armor, Slave Ship en Hard Merchandise) bevat. Daar waar de losse paperbacks gewoon in de winkel verkrijgbaar waren was deze hardcover versie een book club exclusive.

IMG_20180604_134903_resized.jpg

20180606_161215_resized.jpg

Edited by Dennis

Vorige week de laatste betaling gedaan voor mijn Boushh Helm die ik al enige tijd geleden heb besteld. Hij komt van Clothears costumes en is vrij uniek. Ze gingen hem nu afmaken en zodra hij klaar was mijn kant uit sturen. Zodra ik "in hand" pics hebben volgen deze natuurlijk. Onderstaande pic is een voorbeeld van helm van Clothears.

IMG_1430.PNG

Edited by pascaltf

Gisteren FedEx aan de deur met een pakket van Insight Editions.
Binnenkort verschijnt het uitgebreide boek Star Wars Icons: Han Solo; een naslagwerk over het personage in films, boeken, comics en meer.

Ik was een van de gelukkigen die het nu al direct van de uitgever kreeg met als reden dat ik wederom in de credits sta icon_cool.gif; de auteur heeft 1 van mijn interviews gebruikt.

30cwyuf.jpg

Verder:

De Han Solo replica dice:

Image-from-iOS-e1536424071826.jpg?ssl=1Image-from-iOS-2-e1536424127278.jpg?ssl=

En ook:

Twee patches:

DtLqqUvXoAMwDLO.jpg

En met grote dank aan @Eddie 3 vintage Bantha Tracks. Alleen nummers 1 t/m 4 van eind jaren 70 missen nog. Verder heb ik nu elk officieel SW fanclubblad (Bantha Tracks 78-87), Lucasfilm Fanclub (87-94) en Star Wars Insider (94-heden) tot en met 2014 (toen gestopt met Insider)

DtLqsBQWwAAI3VF.jpg

Even een trip naar Noord-Limburg... OldSchoolToys in Horst om precies te zijn om de schaal 1 op 6 Sandtrooper statue van Gentle Giant op te halen...

DtQXIxKXQAAdLem.jpgDtQXKUsWoAY_IO0.jpgDtQXL2TWsAEAWA0.jpgDtQXOuFXgAA2a7E.jpg

• Upvote 1

53 minuten geleden zei Dennis:

51r77eNloPL._SX466_.jpg51HpA2IwFYL._SX466_.jpg41uvpD9SMyL.jpgD2WcdzzXgAAZEyR.jpgD2WcedMX0AAmZ7g.jpg

Dat zat er in na een bezoekje aan de dcc hè De ARC is mijn favoriete non OT ship bythe way.

We schrijven 1992. Star Wars is uit de 'dood' herrezen en dankzij de boeken van Timothy Zahn (die de goedkeuring van Lucasfilm kreeg om de saga in boekvorm voort te zetten) weer levend.

George Lucas wil dat auteur Kenneth Flint ook een boek gaat schrijven wat in 1993 zou moeten verschijnen. Dit boek, Heart of the Jedi, speelt zich direct na ROTJ af.

Flint schrijft het boek...George Lucas keurt het verhaal goed (minus 1 ding: sandpeople zonder maskers) maar het wordt nooit uitgebracht en Flint krijgt geen echt goede reden. Uiteindelijk is het Kathy Tyers' boek The Truce at Bakura (dat ook vlak na ROTJ afspeelt) wat wordt uitgebracht.

Enkele jaren geleden besluit Flint het boek online te zetten en het verschijnt op de fansite SW EU Timeline. Star Wars artist Paul Shipper maakt tekening voor de cover en zo staat het verhaal lange tijd op deze site.

Totdat een fan enige tijd geleden de gehele tekst opmaakt en er een PDF bestand van maakt. De tekening van Shipper wordt gebruikt om een cover te maken in de stijl van de boeken die in de 90s bij uitgeverij Bantam verschenen.

Deze bestanden worden door diverse fans bij Lulu aangeboden waarvan er vele wel door het drukproces komen en andere weer niet (ivm de copyright die op het SW logo rust). Een van de exemplaren die er wel doorheen kwam....arriveerde vandaag.

Voor het eerst sinds pakweg 20 jaar een nieuw SW Bantam boek.

12134g3.jpg

Star wars Collecting--de nieuwe naam van het forum :D:D(het enige onderdeel dat nog leeft)

Maar dit is dan wel weer een hele gave aanwinst!! Ben heel erg benieuwd naar het verhaal en hoe Ryan Johnson dit in zn trilogie gaat verweven.

3 uur geleden zei Marko:

Star wars Collecting--de nieuwe naam van het forum :D:D(het enige onderdeel dat nog leeft)

Maar dit is dan wel weer een hele gave aanwinst!! Ben heel erg benieuwd naar het verhaal en hoe Ryan Johnson dit in zn trilogie gaat verweven.

Heart of the Jedi behoort tot de oude canon; niet tot de Disney canon. Hier gaat men dus verder niks mee doen.

1 uur geleden zei Dennis:

Heart of the Jedi behoort tot de oude canon; niet tot de Disney canon. Hier gaat men dus verder niks mee doen.

neeeeee, dat meen je niet *cynical mode off* >he Its me your talking to, that SWA  Grandmaster

19 uur geleden zei the Prosheshy:

Eindelijk gelukt om aan de officiele Lucasfilm poster van The Mandalorian te komen (op Power of the Force was een retailer in Chicago geweest) 🤓 

0-A327-E45-2116-4-E93-96-D9-C07404-CD267

@Ramon Das die op SWC werd uitgedeeld?