Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Dennis

Je laatste Star Wars aanwinst

Recommended Posts

Dit weekend binnengekomen uit Conneticut USA; de exclusieve pin van de wereldpremiere van The Last Jedi op 9 dec 2017 in Los Angeles.

Van deze pin zijn er slechts 1138 geslagen (verwijzend naar de eerste film van bedenker van Star Wars; George Lucas: THX 1138):

En daarnaast deze pin Chirrut Ime van de Guardians of the Whills uit Rogue One.

IMG_3494.jpg

IMG_3495.jpg

Mijn huidige Rogue One pins:

IMG_3496.jpg

Edited by the Prosheshy

Disney Toybox Rey :D

Blij dat deze stijl overgenomen is en een tweede leven krijgt. Ben wel bang dat deze reeks me weer een hoop geld gaat kosten :P

IMG_5170.jpg.860aece33dd9993d43b54c2730b2999f.jpg

SW Storyboards: the Prequels

Ik ontdekte dat deze nog ontbrak (de Original Trilogy uitgave had ik al wel)

Tatooine Ghost  (hardcover)

100% nieuw, nog ergens kunnen vinden

Bespin (zomercollectie)

Home of the Ugnaughts

20180210_160200_resized.jpg

20180210_160714.jpg

Vandaag binnen uit het Verenigd Koninkrijk; mijn 35e Star Wars Celebration Europe pin van de grootste gangster uit the Galaxy; Jabba the Hutt (deze maakt een wat minder intimiderende indruk).

Uitsluitend verkrijgbaar op Celebration via de shop op de conventie van Think Geek

bbfc7fe8-503b-43a6-9904-3ab01860f417.jpg

Nog maar enkelen te sparen; Nien Numb, the Emperor, Wicket, Rey, Darth Maul, Rex en mysteries Force Ghost Yoda en Force Ghost Obi Wan, Lovely eyes Leia/Han en Winking Lando en unmasked Darth Vader. Niet eenvoudig maar het zoeken en sparen maakt het juist zo leuk

http://www.starwarscelebration.com/Events/Events-R-Z/Star-Wars-Celebration-Pin-Trading-Program/Star-Wars-Celebration-Europe-2016-Complete-List-of-Pins/

IMG_3854.jpg

3 scores!

-Shirt van Star Tours!

-Nadat er vorig jaar bij fabrikant RiverHorse een fraai bordspel van Labyrinth verscheen is er nu ook net een uit van die andre Jim Henson klassieker: The Dark Crystal. Voor mij net als Labyrinth een no-brainer.

-Als laatste de Target USA exclusive Bluray/DVD set van Stranger Things... in VHS verpakking! @Marko: verplichte aanschaf.

20180222_203134.jpg.f6eb77910df8eb4ffcb64a3a18645a2d.jpg20180222_203043_resized.jpg.a6fc83e6aa633a436a95e84cebe352d0.jpg20180222_203605_resized.jpg.906a16130005d1992aae34f6c546787a.jpg

20180222_203059_resized.jpg

20180222_203840_resized.jpg

20180222_203917_resized.jpg

Edited by Dennis

Mijn laatste aanwinst; vndg uit Palm Springs Florida ontvangen; de #ForceForChange exclusief van Disney Parks V.S. SOLO; a Star Wars Story pin. 

Bij iedere Star Wars film koop in de FFC pin waar een gedeelte van de opbrengst naar Unicef gaat. 

IMG_4224.jpg

Niet echt merchandise maar ik heb deze Japanse filmposter laten afdrukken (was een high res) bestand en heeft een plekje naast mijn bureau gevonden. Ik vind de artwork de mooiste van SOLO tot nu toe. 

IMG_4272.jpg

Gisteren dagje Oberhausen. Daar bij build a bear een captain Phasma beer aangeschaft. Heb er nu 2. Een stormtrooper en captain Phasma.

EIN-DE-LIJK!!

....echt een superkoopje op Zavvi, binnen een week binnen, 34,50 inc verzending euro en daar kreek ik ook nog eens 10% korting op dus ronde 31. Blur-ray nedelrandse en engelse ondertiteling, zelfs nederlands gesproken zodat ik ook het kleinste kroos kan enthousiasmeren.

Inmiddels begonnen en hoewel nog niet hooked, zeer geamuseerd!

clone.png.0a047890511453a2b627c4e6644ff343.png

• Like 1

29 minuten geleden zei Marko:

EIN-DE-LIJK!!

....echt een superkoopje op Zavvi, binnen een week binnen, 34,50 inc verzending euro en daar kreek ik ook nog eens 10% korting op dus ronde 31. Blur-ray nedelrandse en engelse ondertiteling, zelfs nederlands gesproken zodat ik ook het kleinste kroos kan enthousiasmeren.

Inmiddels begonnen en hoewel nog niet hooked, zeer geamuseerd!

Serie wordt alsmaar beter. Wist alleen niet dat deze ook een NL track heeft? (heb zelf ook de UK versie... nooit op gelet).

Je weet dat er ook nog een 6e seizoen is? (alleen los te koop)

ja weet ik maar even afwachten of ik het echt leuk vind, met andere woorden of ik uberhaupt wel tot seizoen 6 kom.

20 uur geleden zei Marko:

ja weet ik maar even afwachten of ik het echt leuk vind, met andere woorden of ik uberhaupt wel tot seizoen 6 kom.

De Clone Wars serie geeft voor mij vooral karakter aan de Clones. Het introduceert een inmiddels gevestigd karakter aan de franchise, welke een grote fanbase heeft. Er zijn ook zeer boeiende storyarcs te bewonderen, welke je zelf mag ontdekken. 

De serie had voor mij korter gekund. Iets minder " wars"  was ook goed geweest. Voor de rest wat mij betreft een top serie. Laat seizoen 6 niet liggen. Deze geeft een hele interessante kijk op order 66. 

Mega buit op DCC!

6 WEG hardcover sourcebooks, 1 softcover, 4 WEG adventure journals, 1 NJO paperback en The Crystal Star (hardcover). (allemaal in goede staat, enkelen zelfs in ongelezen staat)

De WEG (West End Games) boeken zijn in het wild behoorlijk zeldzaam en buiten eBay en Amazon marketplace haast een unicum (ze stammen van begin jaren 90). Bovendien zijn ze niet goedkoop; 20, 30.... en dan zonder verzendkosten.

Het vrolijke gezelschap op de foto was € 5 p/s. (toen ik 2x om bevestiging vroeg dat ze écht € 5 waren zei de verkoper nog: "volgens mij zijn ze vast meer waard") :P

Ik heb destijds in de 90's al enige WEG boeken (de Galaxy Guides, basis sourcebook) aangeschaft en deze stonden al jaren op mn wanted list.

Bookz.jpg

Twee nieuwe Star Wars Celebration pins weten te bemachtigen via eBay (een voor 5 BP zelfs :) )

3270_BDB0-_E672-4_E43-82_CC-2_FE40_B26_A

23835_D15-46_CB-4_C7_F-8429-_D784_DD683_

De zoektocht blijft doorgaan:

Nu nog Nien Numb, the emperor, Captain Rex, Force Ghost Yoda & Force Ghost Obi-Wan, Darth Maul, Wicket, Knipoog Lando, Han & Leia (met de hartjesogen) en Darth Vader Unmasked.

1_CE94_C0_C-_D0_BF-4140-86_EC-7_C0_BAF35

De BR.... en dit:

Acryl damage tokens en een alternate Boba Fett card (beide van Imperial Assault). De eerste 16 van de 2016 Nationals kregen dit.

Nationals.jpg