Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Dennis

Je laatste Star Wars aanwinst

Recommended Posts

1 uur geleden zei the Prosheshy:

You’re quite welcome. Een premiere avond om nooit meer te vergeten! The Force was strong in het Cinemec gisteravond

De Dark Dragon comic zag er toch ook bij en de, alweer, Cola?

De Cola trekt Ramon open namens mij... en de Dark Dragon comic (ik had een andere trouwens) heb ik weggegeven.

Maar idd: een avond om nooit te vergeten. Episch dekt de lading het beste. (en nondeju wat was die R2D2 cocktail goed.)

Gisteren even bij de EBC geweest. Alleen maar het ultieme star wars lego boek gekocht en het TLJ filmboek. 

Was meer Lego op de EBC te vinden dan ik had verwacht. Maar de prijzen waren soms ook belachelijk.

Het is van mijn kant weer even stil geweest, dus even een kleine verzameling van de afgelopen tijd:

Canto Bight, en twee IncrediBuilds uitgaves. Van een vriend kreeg ik laatst The Making of the Phantom Menace, omdat die "in mijn verzameling beter op zijn plaats was dan in die van hem" :)

En afgelopen weekend heeft Brian Herring mijn BB-8 ondergekalkt :/

:D

563853.jpg563855.jpg563857.jpg563861.jpg

Edited by Roel

Vandaag opgehaald: de Gentle Giant Han Solo Stormtrooper statue (nr 405 uit een oplage van 586)

Het is een zgn modular waarbij 2 sets armen zitten en 2 hoofden (normale stormtrooper en het helmloze hoofd van Solo). Zelf display ik hem als trooper.... bij de rest van deze serie.

20171228_153755_resized.jpg

20171228_154322_resized.jpg20171228_154246_resized.jpg.649d785379184a5e8b80fa0086627af4.jpg

20171228_154948_resized.jpg

Edited by Dennis

Vandaag kwamen hiereindelijk de Visual Dictionary en Bomber Command binnen :) 

IMG_2278.jpg

IMG_2279.jpg

Edited by Roel

Post van Coca Cola xD (de drone die ik won in de prijsvraag.... niet slecht: voor € 2,89 1 tay Coca Cola kopen... en vervolgens een drone ÉN 2 kaarten voor de galapremiere winnen!) :P

1zmckz4.jpgyfpmu.jpg

Verder:

MEGA score op boekgebied

Eerder deze week kon ik een first ed. softcover (nieuwstaat) van The Lando Calrissian Adventures ophalen (€  4 :lol:) en vandaag 10 first edition Hardcovers (uit de jaren 1991-1998)... 8 Mint....2 near mint... voor € 7,50 ps :mrgreen: (de herdruk softcovers kosten meer dan dat.... )

Heir/Dark Force/Last Command had ik al (1e druks softcovers.... begin jaren 90 gehaald toen ze verschenen) maar deze hardcovers zijn toch fraaier)

znli60.jpg
2e5qdma.jpg

The quest for first ed. EU boeken gaat verder...

... een tripje van 9 minuten en 30 seconden van mij vandaan... voor een habbekrats: de complete Black Fleet Crisis trilogie (1996) in prima staat.

3.jpg