Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Dennis

Je laatste Star Wars aanwinst

Recommended Posts

Vanochtend FedEx aan de deur: pakket uit de VS...

In januari 2017 kreeg ik van een auteur Adam Bray een mail met de vraag of hij enkele door mij afgenomen interviews mocht gebruiken voor een boek over Stormtroopers waar hij mee bezig was. Een enorme eer, waar ik uiteraard geen nee tegen zei! Uiteindelijk zijn mijn interviews met acteurs Jamison Jones, Mark Alec Rutter en Charlie Akin gebruikt en sta ik zowel in de credits als in het boek zelf vermeld; iets waar ik enorm trots op ben. Vandaag kreeg ik mijn exemplaar en tot mijn verrassing kom ik in het naslagwerk zelf ook nog voor :)

De review: https://www.starwarsawakens.nl/boekencomics/boekrecensies/boekreview-stormtroopers-beyond-the-armor/

De foto's:

zilgnc.jpgvwsi1w.jpg

bdw9ra.jpg

Edited by Dennis
  • Upvote 1

56 minuten geleden zei the Prosheshy:

Actie bij Ibood.com vandaag voor een Hasbro Kylo Ren lightsabre maar m.i. niet echt de aanbieding waard.  19,95

Dit is het zwaard dat al maanden bij BigBazar te koop is voor 25, wel een mooi ding hoor. Trouwens :

Er komen nog een paar Star Wars producten in de aanbieding volgende dag.
Ik kan je niet verzekeren als er zo een masker bij is, maar hou de website dan zeker in de gate :).

Met vriendelijke groetenJedi iBOODMaster Tom

Laatste aanwinst: 2 interviews, veel geweldige fotos en een Wookiee met Porg...

20171118_122131.jpg

20171118_132253.jpg

20171119_143939.jpg

Edited by Dennis

Op 15-11-2017 at 08:48 zei Marko:

Dit is het zwaard dat al maanden bij BigBazar te koop is voor 25, wel een mooi ding hoor. Trouwens :

Er komen nog een paar Star Wars producten in de aanbieding volgende dag.
Ik kan je niet verzekeren als er zo een masker bij is, maar hou de website dan zeker in de gate :).

Met vriendelijke groetenJedi iBOODMaster Tom

Het bleek een klapstoeltje voor 17 euro. :D 

Gister binnen uit de USA:
Black Series 40th anniversary R5-D4 (Gamestop exclusive; helaas zwaar beschadigde verpakking omdat Amazon het nodig vond het item in een bubbeltjesenvelop te versturen en de DHL-bezorger het nodig vond om de envelop door de brievenbus te duwen)
TLJ 3.75" Luke Skywalker (jedi exile)
TLJ 3.75" General Leia
TLJ 3.75" Obi-wan Kenobi

Edited by MiguelTegen

Pennen. € 2.... maar hebben me € 6 bespaard. (Bestelling op Amazon was 28.... waarbij 6 verzendkosten bij kwam. Vanaf 30 is gratis verzenden, dus deze bijbesteld :P )

DSC_0221.jpg

En deze:

20419358.jpg

Hallo allemaal! 

Ik ben Madelief, 17,  en beginnend Star Wars liefhebber!  Ik ben begonnen aan het verzamelen van Star Wars figuren. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet alle films heb gezien en nog niet heel veel kennis over Star Wars heb. Vanmorgen heb ik met mijn vader een uitstapje gemaakt naar de ijhallen om te zoeken naar meer Star Wars figuren en merchandise. Ik vond een figuur, waarvan ik niet wist wat het was, maar de verkoper zei dat het van Star Wars was. Ik kan niet vinden wie/wat dit is en of het wel van Star Wars is. 

Hierbij mijn vraag, die ik wel aan jullie kan stellen: Welk karakter uit Star Wars is dit? 

Alvast bedankt, Groet, 

Madelief

IMG_8715.JPG

IMG_8716.JPG

9 minuten geleden zei mief:

Ik vond een figuur, waarvan ik niet wist wat het was, maar de verkoper zei dat het van Star Wars was. Ik kan niet vinden wie/wat dit is en of het wel van Star Wars is. 

Hierbij mijn vraag, die ik wel aan jullie kan stellen: Welk karakter uit Star Wars is dit?

Ha Madelief!

Welkom op dit forum!

Antwoord op je vraag: het is vrijwel zeker geen Star Wars figuur, of ik moet me enorm vergissen. Wat staat er op die kaart die achter het figuur staat?

1 uur geleden zei Dennis:

Ha Madelief!

Welkom op dit forum!

Antwoord op je vraag: het is vrijwel zeker geen Star Wars figuur, of ik moet me enorm vergissen. Wat staat er op die kaart die achter het figuur staat?

Hallo! 

Ah jammer, ik kon hem via internet ook al niet vinden... 

Er zat een sticker bij, misschien dacht de vrouw daarom dat het een Star Wars figuur was. 

Bedankt! 

IMG_8717.JPG

IMG_8718.JPG

Op 26-11-2017 at 15:23 zei mief:

Hallo allemaal! 

Ik ben Madelief, 17,  en beginnend Star Wars liefhebber!  Ik ben begonnen aan het verzamelen van Star Wars figuren. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet alle films heb gezien en nog niet heel veel kennis over Star Wars heb. Vanmorgen heb ik met mijn vader een uitstapje gemaakt naar de ijhallen om te zoeken naar meer Star Wars figuren en merchandise. Ik vond een figuur, waarvan ik niet wist wat het was, maar de verkoper zei dat het van Star Wars was. Ik kan niet vinden wie/wat dit is en of het wel van Star Wars is. 

Alvast bedankt, Groet, 

Madelief

IMG_8715.JPG

IMG_8716.JPG

Oh gaaf, dat is een Felucian Warrior! Ik herkende de Felucian look van de Clone Wars serie en The Force Unleashed Video Game (waar dit figuur daadwerkelijk van is), en toen was die snel gevonden op internet. Bijzondere vondst! En absoluut een Star Wars figuur dus ;)

Edited by RoyVisser

Voor wie hst nog niet had gezien..... de action is vreselijk aan t stunten met star wars voertuigen!! Tfa lijn zeer uiteenlopend.....

Dikketip!!

The Last Jedi Hasbro action figuren (zag gunner Rose) en Jedi Master Luke Skywalker voor 3,98 per stuk bij de Marskramer in Veendam. Ik weet niet of meerdere Marskramers zulke prijzen hanteren of het een fout was maar heb Luke meegenomen (kosten met de Force link) toch al gauw 13,- EU p.s.

3 uur geleden zei the Prosheshy:

The Last Jedi Hasbro action figuren (zag gunner Rose) en Jedi Master Luke Skywalker voor 3,98 per stuk bij de Marskramer in Veendam. Ik weet niet of meerdere Marskramers zulke prijzen hanteren of het een fout was maar heb Luke meegenomen (kosten met de Force link) toch al gauw 13,- EU p.s.

Minder dan 3 maanden na de release en 2 weken voordat de film draait al in de schappen van de prijsvechters... wat moeten we hiervan denken?

Een aantal dingen die opvallend zijn. 

Marskramer is geen prijsvechter, meer een concurrent van de ouderwetse Blokker, die op sterven na dood is. 

De prijs van X,98 dus achter de komma betekent bij Intertoys, dat het een aanbieding betreft. Blokker behoort tot de zelfde holding als Intertoys, Marskramer weet ik niét, maar zou heel goed tot die  holding kunnen behoren. 

Mijn gevoel zegt dat dit een foutje is, omdát nergens ter wereld nog een TLJ 3.75" figuur is afgeprijsd. 

Edited by Marko

Op 27-11-2017 at 17:06 zei RoyVisser:

Oh gaaf, dat is een Felucian Warrior! Ik herkende de Felucian look van de Clone Wars serie en The Force Unleashed Video Game (waar dit figuur daadwerkelijk van is), en toen was die snel gevonden op internet. Bijzondere vondst! En absoluut een Star Wars figuur dus ;)

Super! Bedankt! 

Gisteren eea op de galapremiere gekregen:

-goodiebag met o.a. LEGO zakje, scheermes, bladebuilders Darth Vader lightsaber, duracell batterijen en wat andere zaken...

-dankzij @the Prosheshy de cocktailkaart (de Chewbacca en de R2-D2 smaakten tijdens de afterparty erg goed)

goodies.jpg

Edited by Dennis

You’re quite welcome. Een premiere avond om nooit meer te vergeten! The Force was strong in het Cinemec gisteravond

De Dark Dragon comic zag er toch ook bij en de, alweer, Cola?

D4_D8_DB31-_E01_E-4_A13-834_F-_AC2_FCA6_

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now