Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Dennis

Je laatste Star Wars aanwinst

Recommended Posts

jaja de  drogisterij is de place to be tegenwoordig hahaha....gisteren bij KV een paar ontbrekende PS infinity's (yoda chewie kylo) gescoord voor de in de schoen en drie (vader luke rey) lightsabers gehaald bij TP....Bij de toysxl van die grote lego bouwfiguren gekocht K2, Death- en Scarifftrooper 3 voor 22 euro en bij Bart SMit (ja echt waar er is er hier nog één) waren de 3.75 2-packs van TFA en R1  2 halen 1 betalen! Waardoor captain ithano/quigley,  Obi/Cody, r2/3po èn asoka/vader ook binnen zijn...yes yes. Nou maar wachten wat er de komende maanden nog gedumpt wordt bij de drogisterijen en discounters!

1 uur geleden zei Marko:

toysxl  en bij Bart SMit (ja echt waar er is er hier nog één)

ik sta er meer van te kijken dat er nog een ToysXL is.

1 uur geleden zei Dennis:

ik sta er meer van te kijken dat er nog een ToysXL is.

ja ik moet zeggen intertoys XL, want ook deze zijn opgeslokt door onze nationale speelgoed monopolist, dat zijn overigens wel echt super zaken, gisteren een paar uur in hoofddorp doorgebracht met de kids (onder aanvoer van t grootste kind) om verjaardag sint en kerstlijstjes in te vullen

Op de releasedag de complete nieuwe wave van Imperial Assault binnengekregen....ik ben weer compleet! (1 basisset, 2 kleine expansions, 3 grote expansions en 36 ally/villain packs)

1zme2qd.jpg

swi46_sample.png?ssl=1

swi47-49_plastic.png?w=700&ssl=1

13 uur geleden zei Dennis:

Op de releasedag de complete nieuwe wave van Imperial Assault binnengekregen....ik ben weer compleet! (1 basisset, 2 kleine expansions, 3 grote expansions en 36 ally/villain packs)

Dit ziet er zo cool uit, maar ik heb geen talent voor bordspellen en uberhaupt chronsich tekort aan geduld...

15 minuten geleden zei Marko:

Dit ziet er zo cool uit, maar ik heb geen talent voor bordspellen en uberhaupt chronsich tekort aan geduld...

Heb je daar dan talent voor nodig?

Laat ik het zo zeggen, een sympathieke collega deed me eens een op vrijdag star wars risk spel kado, dat hij eens had gekregen. Ik heb de maandag er op huilend terug gegeven. Ik snap het gewoon niet.

1 uur geleden zei Marko:

Laat ik het zo zeggen, een sympathieke collega deed me eens een op vrijdag star wars risk spel kado, dat hij eens had gekregen. Ik heb de maandag er op huilend terug gegeven. Ik snap het gewoon niet.

Oef. Star Wars RISK heb ik nooit gespeeld, maar ik neem even aan dat dat ongeveer hetzelfde is als de klassieke RISK (ik heb zelf de Lord of the Rings varianten).

Imperial Assault is -naar mijn mening- veel moeilijker uitgebreider dan RISK..... maar: daar waar je bij RISK 1 tegen 1 speelt is het hier 1 (Imperial) tegen 1/2/3/4 personen (Rebels). Als je als Rebel met enkele wat ervarene Rebel-medespelers het spel zou doen is het een heel stuk gemakkelijker.

7 uur geleden zei Marko:

Dacht ook altijd dat bordspellen nodeloos ingewikkeld zijn, maar ondertussen ben ik een propere X-Wing-verslaafde :$

Er zitten altijd wel spellen tussen die heel ingewikkeld zijn, maar na een paar keer spelen kom je er eigenlijk altijd wel achter. Je moet het ook wel echt spelen om te leren natuurlijk ;)

mijn vriendin is wel eens 2 volle dagen bezig geweest met zichzelf regels aanleren van één van onze complexere boardgames, maar een risk valt daar zeker niet onder :)

Bij de ToyChamp zag ik een boek liggen waar een zekere Trandoshan in voorkomt, dus kon ik het niet laten liggen! De review van Dennis was ook positief, dus waarom niet ^^

DMq_pfYXcAA9wQg.jpg:large

1 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Bij de ToyChamp zag ik een boek liggen waar een zekere Trandoshan in voorkomt, dus kon ik het niet laten liggen! De review van Dennis was ook positief, dus waarom niet ^^

Je hebt deel 2 dus? (daar was mn review van)

In deel 1 is Bossk prominenter (lees: op elke plaat) aanwezig.

Vandaag de afgeprijsde Sergeant Jyn Erso (Black Series Hasbro) & the Visual Guide of The Last Jedi besteld/ge-preordered. Bij Bol.com is de Black Series van Jyn Erso in de outlet maar 11,69

do7vkh.jpg

zlzu3s.jpg

Vergeten te posten:

Met dank aan @Roel kan ik mijn (in navolging van de crates en terminals) nu ook de cardboard deuren van Imperial Assault vervangen door 'echte' ! Hera, Chopper en Ahsoka zijn er content mee.

29woehk.jpg

17 uur geleden zei the Prosheshy:

Vandaag de afgeprijsde Sergeant Jyn Erso (Black Series Hasbro) & the Visual Guide of The Last Jedi besteld/ge-preordered. Bij Bol.com is de Black Series van Jyn Erso in de outlet maar 11,69

zlzu3s.jpg

jaja die VD gaat er hier ook wel komen, bij Amazon UK is 'ie icm verzending een kleine 18 euro dus dat scheelt niet heel veel, even kijken wat ie met de kerst kost...

19 uur geleden zei the Prosheshy:

the Visual Guide of The Last Jedi

1 uur geleden zei Marko:

jaja die VD gaat er hier ook wel komen, bij Amazon UK is 'ie icm verzending een kleine 18 euro dus dat scheelt niet heel veel, even kijken wat ie met de kerst kost...

Ik heb de mijne in Juli bij Amazon UK besteld. Heb meer vertrouwen in Amazon dan Bol die import boeken niet altijd gelijk op voorraad hebben.

Deze staat ook in de pre-order:

1t65bk.jpg

Edited by Dennis
  • Upvote 1

Paar items voor goede prijzen kunnen scoren die ik al een tijdje heel graag wilde hebben, maar waar ik een aantal jaar geleden nog "bang" voor de uitgave was. 

Kotobukiya The Clone Wars animated series set. 

Kotobukiya_Clone_Wars.JPG

en de Sideshow 1/6 General Grievous

Sideshow_Grievous.jpg

nu nog wachten tot ze binnen zijn, maar wel enorm tevreden over beide "finds" 

Rogue One 3.75" 2-pack (€7,99 bij WIBRA, mensen. Drie verschillende versies)

Bij ToysXL de koopjes opgepikt:
The Black Series 6" Finn (Jakku)
Hot Wheels Rogue One Tantive IV

7 uur geleden zei MiguelTegen:

Rogue One 3.75" 2-pack (€7,99 bij WIBRA, mensen. Drie verschillende versies)

Of all places, de Wibra. Hoe lang duurt het voor we de 6" BS bij de Lidl gaan halen......

Die lange adem loont dus toch, maar ik heb de middelste laten staan die schele Poe met Snowtrooper. Die andere twee sets zijn ècht een koopje want naar mijn idee tot het beste behorend wat R1 te bieden heeft. Scariftrooper, Morof, Deathtrooper en Pau! Alleen de Jedha 4 pack overtreft dit......
Vanaf nu houd ik de folders van de prijsstunters en alle andere info (EBM) scherp in de gaten, de schoenen zijn nog niet vol ;)
Prijsmepper is ook een plek om in de gaten te houden. Daar heb ik die grote lelijke Unkar (de nieuwe Yakface LOL) weggehaald.

Ik ga aan mijn 'StarWarsAwakens memoires' beginnen... in stijl (!) met deze Star Wars Moleskine:

2cg6lv.jpg

Edited by Dennis

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now