Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Dennis

Je laatste Star Wars aanwinst

Recommended Posts

Het leukste als ik de berichten een beetje volg, is dat de discounters weer star wars aan  het aanbieden zijn, het is naar mijn simpele beredenering dan ook een kwestie van tijd voor dat er weer leuke 3 3/4 in winkels ligt yeeehaahh!!

Geen aanwinst maar een TIP:

Bij de Kruidvat zijn weer Funko Pops voor € 4 ps gespot (niet door mij); voorlopig alleen nog maar de TFA Han Solo in zijn parka.... maar wie weet zijn er net als de laatste keer meer?

Morgen ga ik iig even op pad.

Vergeet het maar Dennis... tis alleen han winterjas. Ik heb er vandaag een aantal bezocht op diverse plekken en het is echt alleen die en Magic figuren

32 minuten geleden zei Marko:

Vergeet het maar Dennis... tis alleen han winterjas. Ik heb er vandaag een aantal bezocht op diverse plekken en het is echt alleen die en Magic figuren

Grrrr.

Al mn hoop weg... en dag leuke speurtocht die uiteindelijk alleen maar tot frustraties geleid zou hebben.

Dan maar naar de trekpleister om te kijken welke sabers ze hebben.

Op 24-9-2017 at 19:09 zei MiguelTegen:

2x beet bij Trekpleister. Voor 7 euro per stuk best goedkoop (zijn de versies met licht en geluid)...

21687886_10213954396994085_1637627860362

€ 7? O.o

Afzetters.

Hier waren ze € 5,60 p/s (ging nog 20% vanaf)

Ze hadden: Yoda, Luke (RotJ), Darth Vader, Obi-Wan en Rey.

Ben voor Rey gegaan (omdat dat eigenlijk gewoon de saber van Anakin en Luke is.... plus omdat we al een groene (Qui-Gon) en rode (Kylo) hebben en een blauwe ontbrak)

2 uur geleden zei Marko:

bij action greute truupers.... mocht je interesse hebben

Helaas, doen we hier niks mee. Hebben ze daar ook iets van pennen en stickers?

Edited by Dennis

Haha, daar ga je dan met je zogenaamde exclusives... Net als die ToysRUs exclusive Phasma en Poe 3.75" battlepacks van een paar maanden terug... :D 

Wat betreft lightsabers hebben we er hier inmiddels vijf verschillende liggen. In diverse kleuren. Mijn zoontje wil nu graag twee extra armen zodat hij Grievous na kan spelen.

Anyway, net een pre-order geplaatst voor een paar black series 40th anniversary 6" figuren. Star Action Figures neemt weer pre-orders aan, normale prijzen ook. Levering in januari.
-Chewbacca
-C-3PO
-Imperial Stormtrooper

18 uur geleden zei Marko:

komt bij starre action altijd weer een figuur extra bij.....

die verzendkosten 14 euro :(

Ja, 100% waar. Voor kleine bestellingen loont het daar niet de moeite helaas. Als ik het totaalbedrag deel over de 3 figuren, dan betaal ik nu ongeveer € 33 per figuur. Prijzig, maar vond ik in dit geval de moeite nog wel waard, zeker gezien de monsterlijke bedragen die er voor deze figuren op ebay en zo gevraagd worden...

vandaag, na het interview op Star Wars Identities, Laela French en Sophie Desbiens mijn Identities boek laten signeren:

4q0ksk.jpg

Overigens hadden ze daar ook die Lightsabers.... € 39 ipv de € 5,40 van de Trekpleister.

42 minuten geleden zei the Prosheshy:

En een van €295 zag ik in een filmpje 

Force FX saber. Ook duurder dan elders.

De merchandise is meh en erg duur. Ze hadden voor € 49 kinderkostuums.... exact dezelfde la 3 weken geleden voor een tientje bijde Kruidvat.... Het enige goede is imo het boek (die ik dus al had) waarvan 2 versies zijn: softcover € 20 en een luxe uitgave (hardcover + print in een case) voor € 40.

Op ‎29‎-‎09‎-‎2017 at 23:01 zei Dennis:

Ze hadden voor € 49 kinderkostuums

over kinderkostuums gesproken; een paar weken terug was ik in de disneystore in london, die kostuumpjes zijn wat prijziger maar de kwaliteit is dan ook echt heel r mooi ik heb Kylo, Poe, Rey zien hangen, dus iedereen die iets voor de kids wil bestellen wachten tot de sale bij Disney

5 uur geleden zei Dennis:

Rebels - season 3 (UK editie) kwam vandaag binnen..

Dat is fijn om te weten. Was ik even uit het oog verloren. Is dit met of zonder Ned. ondertiteling.

8 uur geleden zei Frans:

Dat is fijn om te weten. Was ik even uit het oog verloren. Is dit met of zonder Ned. ondertiteling.

Zonder.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now