Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Dennis

Je laatste Star Wars aanwinst

Recommended Posts

5 minuten geleden zei RogueLeader:

Hoe veel tel je neer voor zo'n tpb?

Inclusief verzenden (vanuit de UK; ik heb deze bij Amazon UK gehaald) € 20 (berekend mbv de huidige wisselkoers)

15 uur geleden zei Starkiller:

Inclusief verzenden (vanuit de UK; ik heb deze bij Amazon UK gehaald) € 20 (berekend mbv de huidige wisselkoers)

Valt me nog mee.

Ik zou Bol niet vergeten. Daar hen ik shatted tpb gereserveerd (17-11) in combinatie met Vader tpb voor E 32,48

1 uur geleden zei Marko:

Ik zou Bol niet vergeten. Daar hen ik shatted tpb gereserveerd (17-11) in combinatie met Vader tpb voor E 32,48

Enige nadeel is dat Bol soms (met importproducten) de releasedatum niet haalt. Amazon is daar beter in.

Edited by Starkiller

Wow, volgens mij is dit het schaakspel waar ik vroeger altijd over aan het watertanden was! In de Leidsestraat in A'dam had je a long time ago in a galaxy far far away een winkel met allerlei stomme hebbedingetjes. Ik kan me herinneren dat er altijd een schaakspel in de etalage stond waar ik elke keer naar keek. Ik kan me niet helemaal meer voorhouden hoe het er precies uitzag, maar volgens mij was het deze. Op een gegeven moment is de winkel in kwestie verdwenen en heb ik het schaakspel nooit meer gezien.

Anyway, heel erg cool dat je 'm voor zo'n koopje hebt weten te scoren! 

Vandaag lunch bij de Subway :D

iqevk7.jpg

Tas is gewoon geinig.....er zat ook een mini lightsaber bij, maar das niks meer dan een glowstick en een sticker :P

1 uur geleden zei Starkiller:

Net 3 shirts gehaald:

szg377.jpg

Ja ja C&Aaaaahh  is toch voordeliger! !

De middelste vind ik het tofst. Is gewoon weer anders als anders. 

2 uur geleden zei Marko:

Ja ja C&Aaaaahh  is toch voordeliger! !

De middelste vind ik het tofst. Is gewoon weer anders als anders. 

LOL. Ik moet jou bedanken voor de tip! De laatste keer dat ik iets bij C&A had gehaald was zeker 27 jaar geleden (als 12 jarige met mams) :D

Ze hadden buiten deze 3 ook nog een zwarte van Kylo Ren. Op de site staan er veel meer, maar die waren er niet (had van deze ook de laatste 'M's te pakken)

17 minuten geleden zei BoxerlessBossk:

Van Phasma zeker alleen bij de jongens/mannen een shirt, ook al is het personage vrouwelijk? 

Geen idee...alleen bij de herenafdeling gekeken. Volgens mij denkt het gros dat het een man is.

Dames/Meisjes kleding nog steeds niet gespot inderdaad.  

C&A had overigens wel mega veel voor jongens.  En tot nu de enige winkel die een volledige etalage besteed aan TFA

Edited by Marko

Op 24-11-2015 22:08:19 zei BoxerlessBossk:

Ter ere van de beste trailer een We're Home t-shirt ^^

Foto! :D

Bij C&A helaas alleen maar herenkleding... Ik kwam op deze site terecht, heb dit shirt besteld. Ze hebben daar echt super leuke producten trouwens, en ook niet super duur! Zelfs een pizza snijder in de vorm van een lightsaber hilt haha, en Star Wars behang.... Ik ga mijn verjaardags verlanglijstje even bijvullen :P 

http://www.large.nl/all/?filter=bandmarke%3D%7Bb24398%7D&layout=list_small&items=60&page=0

320011a-emp.jpg

Ik ben in Amsterdam bij de C&A geweest, een soort overhemd met New Order Stormtroopers gezien + een aantal hele gave shirts. Ik dacht, ik ga voor het overhemd. In het net en toch Star Wars. Ideaal!

Alleen was het niet in mijn maat. De aardige dame in de winkel zei dat ik 'm online kon bestellen. Nou, niet dus. Alles staat op de site behalve dat overhemd. Ik heb ook altijd pech.:(

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now