Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Dennis

Je laatste Star Wars aanwinst

Recommended Posts

Hoge kortingen op een paar LEGO sets bij Intertoys. Ook al had ik alle figuren al 1 of meerdere keren... toch deze aangeschaft voor 2 tientjes.

001.jpg

Momenteel ook 3=2 bij Intertoys op afgeprijsde artikelen met rode sticker. Afgaande op diverse berichten op andere fora en Facebook geldt die actie ook op de toch al afgeprijsde Star Wars Lego. Morgen nog maar even een kijkje nemen. :D 

Gator.nl had 64% korting op Hot Toys Captain Phasma, absoluut niet mijn favoriete karakter, maar voor €89 kon ik haar niet laten staan. Nu maar hopen dat ze in The Last Jedi wat betere screentime krijgt en zichzelf een beetje redeemed ;)

star-wars-captain-phasma-sixth-scale-hot

Heel erg mooi figuur, zeker voor die prijs. 

Hier binnen:
Hera Syndulla + A-Wing
Black Series Thrawn
Black Series Shoretrooper
Black Series Luke Skywalker (Jedi-master)
Disney Infinity Sabine Wren

Gator.nl is nog meer aan het stunten geweest met Hot Toys... Ik had al een Riot Control First Order Stormtrooper, en een Squad Leader First Order Stormtrooper. Welke nu aangevuld zijn met een normale First Order Stormtrooper, en een First Order Stormtrooper Officer. Een set van normaal €429, nu voor €150... Bijna een no-brainer, nog wel even getwijfeld over de Snow Troopers, maar voor deze maand is het eigenlijk wel weer even genoeg. Krijg morgen ook mijn Death Trooper nog binnen.. (En dan nog een niet SW gerelateerde Hot Toy)

mms335-st4.jpg

star-wars-rogue-one-death-trooper-specia

nu maar hopen dat er ooit een Krennic uit komt en dat ik nog ergens een normale Death Trooper voor een mooie prijs tegen kom :)

is die Phasma wel het juiste formaat?

Gator had ook Finn voor € 89... en ik hoorde dat dat te maken had met het feit dat hij (mede vanwege het feit dat ze de schaal nogal vernaggeld hebben) te maken had:

8b71abc4c932cf36336ee6403f072d79.jpg

18 minuten geleden zei Dennis:

Gator had ook Finn voor € 89... en ik hoorde dat dat te maken had met het feit dat hij (mede vanwege het feit dat ze de schaal nogal vernaggeld hebben) te maken had:

8b71abc4c932cf36336ee6403f072d79.jpg

Ik kan daar zo gauw geen info over vinden. Waar komt deze info vandaan? 

7 minuten geleden zei Frans:

Ik las het iig op een forum, maar op welke info doel je hier precies? De foto spreekt boekdelen imo. Zie deze post op Rebelscum: http://forum.rebelscum.com/showthread.php?t=1124580&page=31&p=19828496&viewfull=1#post19828496

En @RoyVisser ik zag die duo-packs voor 150 inderdaad ook al! :D Ze hadden Finn met de Riot Stormtrooper ook voor 150 (inmiddels uitverkocht), echt een bizarre deal. Echter doe ik het nu even rustig aan, ik verwacht eind deze week de 3PO PF en ga over een tijdje wel weer verder met verzamelen. Ik heb er goede hoop in dat de nieuwe figures van TLJ een stuk beter zullen zijn (naast de schaal vind ik het gezicht van Finn niet heel treffend tbh) en kijk o.a. uit naar de Kylo Ren unmasked HT: 

tumblr_oauvbyLeHG1v3vw6vo1_1280.jpg

6 minuten geleden zei Ramon:

20 minuten geleden zei Frans:

Ik las het iig op een forum, maar op welke info doel je hier precies? De foto spreekt boekdelen imo. 

Foto spreekt idd voor zich, maar ik was verbaasd en wou daarom de info even nalezen. Ben nog steeds ontzettend verbaasd. Deze beelden zijn niet goedkoop. Daar mag je beter van verwachten. 

18 minuten geleden zei Frans:

Foto spreekt idd voor zich, maar ik was verbaasd en wou daarom de info even nalezen. Ben nog steeds ontzettend verbaasd. Deze beelden zijn niet goedkoop. Daar mag je beter van verwachten. 

Vandaar dat ze nu wel goedkoop worden aangeboden :P

1 uur geleden zei Dennis:

Met wat kleine en makkelijke aanpassingen is dat overigens zo opgelost, Finn heeft ankle extender joints, als je deze verwijderd en de anklejoints een klein beetje bijvijlt dan is de schaal al een stuk beter. Zeker wanneer je Finn iets dynamischer post als hieronder :) Rey voelt iets aan de net te kleine kant, dus die zou je met de verlengers zelfs nog wat langer kunnen krijgen. Ik vind het zelf een heel erg ondergewaardeerd figuur. Phasma is vooral overschat kwa populariteit, zeker omdat ze in de film zo waardeloos is. Het figuur is namelijk echt perfect :D

1b2b9884d0d67a7dc847a03e281dff59.jpg

58 minuten geleden zei Ramon:

Ik las het iig op een forum, maar op welke info doel je hier precies? De foto spreekt boekdelen imo. Zie deze post op Rebelscum: http://forum.rebelscum.com/showthread.php?t=1124580&page=31&p=19828496&viewfull=1#post19828496

En @RoyVisser ik zag die duo-packs voor 150 inderdaad ook al! :D Ze hadden Finn met de Riot Stormtrooper ook voor 150 (inmiddels uitverkocht), echt een bizarre deal. Echter doe ik het nu even rustig aan, ik verwacht eind deze week de 3PO PF en ga over een tijdje wel weer verder met verzamelen. Ik heb er goede hoop in dat de nieuwe figures van TLJ een stuk beter zullen zijn (naast de schaal vind ik het gezicht van Finn niet heel treffend tbh) en kijk o.a. uit naar de Kylo Ren unmasked HT: 

Poe! Die moet komen :D Ik denk zelf dat er een First Order Disguise Finn komt, want zijn look is anders wel nagenoeg hetzelfde op een nieuwe broek na..

en die deals.. ik heb gewoon het volle pond betaald voor Finn en de Riot Trooper :/

Bo Katan.

Nooit officieel door LEGO uitgebracht maar een clone fabrikant heeft dit nu (in navolging van Darth Nihilus) wel gedaan

img_20170907_200606_1024.jpg

Eindelijk mijn boek binnen voor de MOC LEGO UCS U-Wing

https://www.starbricks.net/

Naast het boek, zit er ook een stickervel bij en een speciaal bedrukte 2x2 tile met een uniek registratie nummer. En hoewel het boek een goede onderdelenlijst heeft, krijg je ook een digitale versie. Deze kan je vervolgens importeren op Bricklink.

Ben nu druk bezig met het zoeken van stenen in mijn eigen collectie (zit al op 30%). De rest zal  worden besteld.

1 uur geleden zei MiguelTegen:

Deze madderfakker! Legacy Millennium Falcon! Bijna compleet op een deel van de landingsgear en de schaakstukjes na. Wat een monster! Coolste ding ooit! 

En die is op 3.75 schaal?

Action heeft weer leuks mensen, greute puppen uit rogue one. Death/-SHore Trooper en Casian andor voor 5 euri...komp ze hale!

1 uur geleden zei Marko:

En die is op 3.75 schaal?

Yup. Echt een geniaal ding. Stukken groter dan de 'gewone' 3.75 Falcon... Ruimte voor vier figuren in de cockpit, cockpit verlicht, schaaktafel verlicht, alles...

Edited by MiguelTegen