Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Dennis

Je laatste Star Wars aanwinst

Recommended Posts

Mooie vondst Dennis.

mijn laatste SW aankoop is de nieuwe Lego Bounty Hunter set. Een nieuwe Lego Bossk mag niet in de verzameling ontbreken.

En ik heb de stenen gekocht voor deze Lego MOC.

Nice LEGO Leia. Build by me, designed by Miro Dudas

Edited by CptHansOlo

17 uur geleden zei CptHansOlo:

mijn laatste SW aankoop is de nieuwe Lego Bounty Hunter set. Een nieuwe Lego Bossk mag niet in de verzameling ontbreken.

:x

En we blijven nog even bezig met de Black Series... Ben Kenobi is inmiddelsook aan de verzameling toegevoegd :) 

IMG_3591 1500.jpg

6 uur geleden zei Roel:

En we blijven nog even bezig met de Black Series... Ben Kenobi is inmiddelsook aan de verzameling toegevoegd :) 

Haha, same here. Ook bij Amazon US? 't Was de laatste van de 40th anniversary wave 1 die ik nog moest. Lekker goedkoop weer. :D 

8 minuten geleden zei MiguelTegen:

Haha, same here. Ook bij Amazon US? 't Was de laatste van de 40th anniversary wave 1 die ik nog moest. Lekker goedkoop weer. :D 

Ook US inderdaad. maar niet de 40th serie. Dit is de gewone BS. 

2 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Minder dan 12 parsecs is het he. Dit is halve punten in de pubquiz hoor..

Volgens Dexter Jettster niet.

Besteld met promocode SWA (muchos gracias) en 3 dagen later al binnen vanuit Belgie; mijn Rodania Millenium Falcon horloge. Als de middag begint heeft ie 12 parcecs afgelegd. 

Full_Size_Render_16.jpg

Edited by the Prosheshy
  • Upvote 1

Mijn dochter kwam gisteren terug van haar vakantie naar de Gran Canaria (als ik was gegaan was het natuurlijk Fuerteventura geworden.........).  

Wat is dat toch dat iedereen, zelf bij een souvenier, je associeert met Star Wars? LOL

IMG_0612.jpg

Dagje Disneyland Parijs:
Disney Elite Series diecast C-3PO
Disney Elite Series diecast Darth Vader
Disney Elite Series diecast Imperial Star Destroyer
Star Tours Starspeeder
Star Wars 40th Anniversary t-shirt
+ nog een zelfgebouwd lichtzwaard en R2-unit voor zoonlief

30 euro per stuk a.k.a. veel te duur eigenlijk. Aan afprijzingen doen ze niet in Disneyland. Het aanbod was dan ook heel groot. Veel figuren die in de online Disney Store uitverkocht zijn, stonden hier nog gewoon in de schappen. Alle R1 figuren bijvoorbeeld, maar ook die collectors box met troopers (niet die D23 exclusive, maar die oudere), Han Solo, R2, Darth Vader, Phasma, Kylo Ren en best veel van de voertuigen. De Star Destroyer was té mooi om te laten staan. heb nog getwijfeld over de AT-AT, maar 't was al duur genoeg zo. :) 

Maakt me dan wel benieuwd wat er in de Disney champselysees nog staat.

Zitten daar wel wat juweeltjes bij. Die trooper box bijvoorbeeld.  Over een paar weken naar London......fingers cross3d

Ik zou niet teveel verwachten. Volgens mij staat de voorraad (en de prijzen) van Disneyland los van de Disney Stores. Wat ik hoor en lees is dat de meeste Disney stores vrijwel alle SW uit de schappen hebben gehaald en pas vanaf 1 september weer voluit gaan met nieuwe merch van The Last Jedi.

Rogue one spul?? Wordt hele maal gek van die Amerikaanse posters met uitverkoop van 2 dollar , morgen in Duitsland even langs toysrys is en hypermarket . Daar waren de figuren vorige maand al 7

Edited by Marko

1 uur geleden zei Marko:

Rogue one spul?? Wordt hele maal gek van die Amerikaanse posters met uitverkoop van 2 dollar , morgen in Duitsland even langs toysrys is en hypermarket . Daar waren de figuren vorige maand al 7

Ok. Hold it. Waar ga je die bezoeken? Ook in Oberhausen?

We gaan tijd tekort komen!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now