Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Dennis

Je laatste Star Wars aanwinst

Recommended Posts

2 minuten geleden zei Marko:

mooi! Goede prijs?

€28 inclusief verzending uit de VS (amazon) :)

da's netjes!! Ben echt full on black series aan het jagen, heb gisteren de Guavian enforcer besteld bij Amazon.de voor 20,- inclusief!

1 uur geleden zei Marko:

da's netjes!! Ben echt full on black series aan het jagen, heb gisteren de Guavian enforcer besteld bij Amazon.de voor 20,- inclusief!

Die had ik laatst voor € 9,98 bij Intertoys. Megacool figuur is dat.

Zojuist zei MiguelTegen:

Die had ik laatst voor € 9,98 bij Intertoys. Megacool figuur is dat.

zo....das wel heel goedkoop, jaloers!! 

Ik loop iedere intertoys (en rijd veel voor mijn werk) maar dat geluk heb ik niet helaas, iedere intertoys heeft twee Fins liggen pffff, maar alle tips zijn welkom.

Ik kijk ook altijd even als ik in de buurt ben, maar Intertoys heeft 9 vna de 10 keer alleen Finn voor €24 liggen :P

Hier is het over het algemeen ook huilen met de pet op hoor. Finn hebben we hier niet eens meer. Wel Constable Zuvio. Had laatst gewoon een keer geluk in Apeldoorn.

Zojuist zei MiguelTegen:

Wel Constable Zuvio

hahaha dat is er ook zo een......niemand wil 'm. 

Zojuist zei Roel:

Intertoys heeft 9 vna de 10 keer alleen Finn voor €24 liggen :P

Hahaha dat zeg ik ook 

In ieder geval heb je in principe de meeste kans bij de ToysXL winkels (kopen simpelweg meer in) en zijn ook overgenomen door ITT....ik had laast een Hux in mijn handen, maar die heeft zo'n lelijk gezicht, heb ik laten liggen

Hux heb ik ook laten staan. Evenals de flametrooper en de tie fighter piloot. Wel Ello Asty en Rey+BB8 voor € 15 per stuk opgepikt. Phasma en Poe Dameron heb ik ook nog weg kunnen pikken bij de lokale winkels vor een prikkie, maar Kylo Ren heb ik niet meer gevonden. Bij Amazon Spanje is de unmasked in prijs aan 't zakken momenteel, dus dat hou ik nog even in de gaten.

De flametrooper heb ik toevallig wel meegenomen maar dat was op FACTS, dat is (of inmiddels alweer was) de favoriete trooper van junior en ik moet zeggen dat 'ie eigenlijk best mooi is, door die grote vlammenwerper. Die Tie zal er vanaf hangen van wat hij kost. 

Bij amazon.com is de At At driver gezakt, maar ja die verzendkosten he...komt ie geloof ik op 20 euro

1 uur geleden zei Marko:

hahaha dat is er ook zo een......niemand wil 'm.

Het typische is dat ik hem (Zuvio) juist maar al te graag wil.... maar dan wel van LEGO. (en die bestaat niet.... heb nu een custom LEGO Zuvio (hoofd en hoed van Embo, lijf van ? (vergeten))

13 minuten geleden zei Dennis:

Het typische is dat ik hem (Zuvio) juist maar al te graag wil.... maar dan wel van LEGO. (en die bestaat niet.... heb nu een custom LEGO Zuvio (hoofd en hoed van Embo, lijf van ? (vergeten))

ook niet van Ali??? Die heeft vaker van die onuitgebrachte figuren toch....?

1 minuut geleden zei Marko:

ook niet van Ali??? Die heeft vaker van die onuitgebrachte figuren toch....?

Niet van SW (alleen Darth Nihilus).

Van andere reeksen weer wel, heb daar laatst He-Man en Skeletor gehaald

Rare-Motu-Masters-of-the-Universe-Vintag

Single-Sale-Rare-font-b-Motu-b-font-Mast

kicke he....en juist omdat het geen drol kost is het risico groot dat je veeeeeel te veel koopt

wie is die embo dan??

Edited by Marko

3 minuten geleden zei Marko:

wie is die embo dan??

Embo2.jpg

Zelfde species als Zuvio (een Kyuzo)

Edited by Dennis

Zojuist zei Marko:

Embo...Turk Falso....maar geen Zuvio...w t f

LEGO logica.

Zo zijn er 2 officiële minifigs van Ten Numb (een achtergond alien in ROTJ)... maar 0 minifigs van Nien Nunb.

1 uur geleden zei Marko:

VET!!

Is nu een tientje ex verzenden bij Snipes.

Begin dit jaar had ik er de Rebels versie al van gehaald:

Edited by Dennis

Ik doe even of deze thread 'je laatste LUCASFILM aanwinst heet'....

Gisteravond 2x 40m in de auto om deze lang gewilde set (die al zo'n 7 jaar 'retired' is) op te halen (na lange tijd voor een goede prijs kunnen scoren):

b-box-front.jpg

7199-1.png

e-figs-wholecast.jpg

Na Star Wars is Indy altijd mn nummer #2 (gevolgd door de werken van Carl Barks) en The Temple of Doom heeft een enorme sentimentele waarde.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now