Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Dennis

Je laatste Star Wars aanwinst

Recommended Posts

Inmiddels 25 pins verzameld van Star Wars Celebration 2016. Ik vind de Emoji serie toch echt veel leuker dan die van Star Wars Celebration Orlando.

Dus er gaan regelmatig Orlando SWC 2017 pins naar de UK en de VS en SWCE '16 emoji pins naar NL.

Deze serie heb ik nu (eerste foto) en op de tweede foto welke er uiteindelijk te verkrijgen zijn (sommige zijn zeer zeldzaam zoals Force ghost Yoda of Force ghost Obi-Wan)

jhdgev.jpg

Totaal te verzamelen collectie van SWCE 2016.

34ilrpz.jpg

Edited by the Prosheshy

Heb deze (de LEGO Bounty Hunter battlepack ) ook.

De Quadjumper en Rathtar set waren er nog niet...

Vandaag post uit Australie; en we zijn t.o.v. de vorige keer weer 4 pins verder. Ashoka Tano is nog onderweg met DHL.

Nu nog de SWCE '16 emoji's van:

3PO, R2, Rey, Darth Maul, Kylo Ren, Finn, Commander Rex, Wicket, Force ghosts Yoda & Obi-Wan, Unmasked Vader, Nien Numb, Emperor Palpatine, Jabba, 

Winking Lando, Leia & Han lovely eyes varianten.

Dat wordt nog een aardige klus maar des te leuker om gaandeweg te bemachtigen via alle uithoeken van deze                   planeet. De laatste pins kwamen uit Surrey UK, Georgia VS, Australie, Wisconsin. 

6hq4d4.jpg

Ik ook.

Maar dankzij pollekes in de lucht heb ik t even heel zwaar waardoor er nog maar 1/3e van de Rathtar set gebouwd is en de Quadjumper nog in de doos zit.

14 minuten geleden zei Dennis:

Ik ook.

Maar dankzij pollekes in de lucht heb ik t even heel zwaar 

jij ook al.... hooikoorts? Ik lijk er over heen te groeien, maar in ieder geval ook goed snotterig al weken

54 minuten geleden zei Marko:

jij ook al.... hooikoorts? Ik lijk er over heen te groeien, maar in ieder geval ook goed snotterig al weken

Dit jaar extremer dan ooit. 

3 uur geleden zei Marko:

yo @Dennis ik zat te neuzen op de disneystore uk  en zag dat een aantal lego sets check   (fors?) afgeprijsd waren...mischien al gezien?

Niet gezien, maar niet bijster interessant.

Heb het met 2 random sets even vergeleken.

De TIE Striker is daar incl verzenden 48 GBP oftewel € 54,45

Bestel ik deze set bij Amazon dan betaal ik € 57. Ik kan ook de fiets pakken, 5 minuten trappen en hem bij 't Legohuis halen voor € 58: https://www.legohuis.nl/index.php?action=article&aid=4286&lang=NL&brickwatch

De Duel on Naboo set is bij Disney € 22,70, en ook hier: op 5 minuten fietsen ligt hij voor € 27.

Ja, het scheelt iets, maar die paar € is het mij wel waard om de set direct te hebben.

In de UK zijn LEGO sets duurder dan in NL (terwijl Duitsland weer vak goedkoper is dan NL). Tel de verzendkosten bij de Disneystore erbij op en je zult niet snel veel goedkoper uitkomen op LEGO gebied.

In NL zijn er ook nog eens best veel zaken waar men standaard 15-20% onder de adviesprijs zit, plus Amazon.de is vaak een uitstekende optie (De Quadjumper en de Rathtar set heb ik daar besteld; gratis verzending en in totaal € 35 (!) goedkoper dan hier in NL)

Disney Store had ik via de mail een early bird-linkje gekregen. Nog mooi even de laatste elite series figuren daar opgepikt voor een prikkie. Deze week ook een goede slag geslagen bij de Spaanse Amazon. Voor € 35 incl. verzenden was ik klaar. :D 

loot.jpg

7 uur geleden zei MiguelTegen:

Disney Store had ik via de mail een early bird-linkje gekregen. Nog mooi even de laatste elite series figuren daar opgepikt voor een prikkie. Deze week ook een goede slag geslagen bij de Spaanse Amazon. Voor € 35 incl. verzenden was ik klaar. :D 

Shit, ik was vandeweek dus mooi te laat ik dacht al waar is al die elite gebleven, had ik dat mailtje maar ontvangen van ze. Ben er nog doodziek van, even uit nieuwgierigheid, welke heb je weten te scoren?

12 uur geleden zei Marko:

Shit, ik was vandeweek dus mooi te laat ik dacht al waar is al die elite gebleven, had ik dat mailtje maar ontvangen van ze. Ben er nog doodziek van, even uit nieuwgierigheid, welke heb je weten te scoren?

Iemand op Echo Base UK plaatste de sale previewlink... Die kwam uit een email die hij had ontvangen. Meteen maar spijkers met koppen geslagen dus... Op dat moment waren Baze Malbus, Death Trooper, Bodi Rhook, Jyn, Cassian en die Tie Fighter-piloot nog beschikbaar. Bij het uitcheckproces bleek de Tie Fighter piloot helaas al uitverkocht, maar toch nog 2 Death Troopers en Bodi gekocht. Paar uur later was alles weg. De premium figuren waren ook bijna allemaal tussen de 10 en 5 pond. Leia helaas nog 15.

Ik had ook nog de Rogue One figurine-set opgepikt, was net geen 7 pond. Geen geld.

13 uur geleden zei MiguelTegen:

Iemand op Echo Base UK plaatste de sale previewlink... Die kwam uit een email die hij had ontvangen. Meteen maar spijkers met koppen geslagen dus... Op dat moment waren Baze Malbus, Death Trooper, Bodi Rhook, Jyn, Cassian en die Tie Fighter-piloot nog beschikbaar. Bij het uitcheckproces bleek de Tie Fighter piloot helaas al uitverkocht, maar toch nog 2 Death Troopers en Bodi gekocht. Paar uur later was alles weg. De premium figuren waren ook bijna allemaal tussen de 10 en 5 pond. Leia helaas nog 15.

Ik had ook nog de Rogue One figurine-set opgepikt, was net geen 7 pond. Geen geld.

Jooooh.Dan ziet het er naar naar uit dat je me net voor bent geweest, ik had precies het zelfde met het uitchecken met die figurine set....balen, uitverkocht, verder had ik ("gelukkig") alleen  Baze  graag willen hebben dus de schade valt mee. Die premium figuren heb maar gelaten. Jemoet ergens een grens trekken he :). Wel meteen je Spaanse tip opgevolgd! Die zijn onderweg! Black series is sowieso echt een kwestie van goed zoeken rekenen, dat scheelt je zo 10 pstk. Zo is de death trooper bij space odyssey rond de 20 euro en is er in Duitsland ook het eea verrassend goed geprijsd.

Ja, balen dat er hier over de grens geen Toys r Us in de buurt zit. :( Maar misschien wel beter voor mijn wallet, haha.

Amazon Spanje had ook de Hasbro Tie Striker in de aanbieding voor maar € 16,49 trouwens. Ik koop ondertussen nauwelijks nog iets voor de volle mep, aangezien je met wat geduld, een beetje zoeken en een creditcard al snel een hoop euro's kunt besparen. Zelfs die 40th Anniversary black series heb ik tot nu toe een stuk(je) goedkoper weten te vinden.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now