Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Dennis

Je laatste Star Wars aanwinst

Recommended Posts

Mooi figuur MiguelTegen! Kan die in verschillende poses?

15 uur geleden zei Marko:

ik kan helaas geen foto's plaatsen (1mb limiet? ) 

Ik ga benieuwd zijn naar de foto's.  Hier een linkje wat kan helpen bij het plaatsen ervan.

http://www.picresize.com/

even on/off topic; ik zie in 'mijn bijlages' dat ik aan mijn limiet zit.....kan ik een zooi oude bijlages deleten? Zo ja hoe?

3 uur geleden zei Frans:

Mooi figuur MiguelTegen! Kan die in verschillende poses?

Articulatie is beperkt. Het hoofd beweegt, de romp, armen en handen. 

En wat betreft de elite-figuren @Marko, ik zag je bericht in die facebook-groep en heb direct weer een bestelling geplaatst. Jyn en Cassian en de grote Kylo en Rey. Voor € 45 incl. shipping een prima deal. 

Geen Star Wars, maar ik wil t wel gewoon posten :P

2akn5o9.jpg

Edited by Dennis

1 minuut geleden zei Dennis:

Geen Star Wars, maar ik wil t wel gewoon posten :P

2akn5o9.jpg

cool, je moet wat om de droogte door te komen hahaha

vooral die visual guide ghostbusters ben ik erg nieuwsgierig naar!

Zojuist zei Marko:

cool, je moet wat om de droogte door te komen hahaha

vooral die visual guide ghostbusters ben ik erg nieuwsgierig naar!

Die is top. Heb hem nog niet uit, maar het verteld vernamelijk het hele verhaal van de eerste 2 films plus er is aandacht voor de animatiereeks en merchandise.

Daarnaast zitten er memorabilia in (bv het visitekaartje van Dr. Venkman, een repro animatiecel etc)

De lelijke reboot komt hier niet in voor gelukkig :P

Iemand nog een beetje in de smiezen gehouden of en waar er leuke promoties cq aanbiedingen zijn rond May the 4th?

1 uur geleden zei Marko:

Iemand nog een beetje in de smiezen gehouden of en waar er leuke promoties cq aanbiedingen zijn rond May the 4th?

Op shop@Lego zijn veel sets afgeprijsd en krijg je een gratis R2-D2 polybag.

Op ‎01‎-‎05‎-‎2017 at 11:28 zei Marko:

*Bump*

Black series figuren waren bij toysrus enkele weken terug nog 19,98 (inclusief die rogue one imperial tank driver)...

Vandaag zat deze bij de post. Erg blij mee, want voor een 'normale' prijs op de kop getikt. R2-D2 komt volgende week binnen. :D

han solo.jpg

• Upvote 1

Op ‎29‎-‎04‎-‎2017 at 14:31 zei MiguelTegen:

Articulatie is beperkt. Het hoofd beweegt, de romp, armen en handen. 

En wat betreft de elite-figuren @Marko, ik zag je bericht in die facebook-groep en heb direct weer een bestelling geplaatst. Jyn en Cassian en de grote Kylo en Rey. Voor € 45 incl. shipping een prima deal. 

Vandaag weer voorraad toegevoegd op UK store. Krennic, Vader en Leia zijn er weer 15 E pstk . De may4th special is de droid package voor 43 euro!!

17 hours ago, MiguelTegen said:

Black series figuren waren bij toysrus enkele weken terug nog 19,98 (inclusief die rogue one imperial tank driver)...

Vandaag zat deze bij de post. Erg blij mee, want voor een 'normale' prijs op de kop getikt. R2-D2 komt volgende week binnen. :D

han solo.jpg

Welke Prijs heb je boor Han betaald en waar? Ik heb Wave 1, maar wel volle pond voor betaald.

Voor Han betaalde ik omgerekend € 35 en dat bedrag is incl. shipping uit de UK. Zelfde prijs voor R2-D2 trouwens. Die kwam vandaag al binnen. Erg leuke verrassing was dat. :D

Stonden zeer kortstondig op amazon.co.uk voor 24 (!) pond per stuk. Beide figuren waren out of stock, maar heb ze toch besteld. Vlak daarna verdwenen ze van de site en zijn nu alleen nog via 3rd party sellers te koop.

@Marko die set had ik gezien. Ik wacht wel even op de volgende afprijzingsronde, haha. Wel benieuwd naar die tweede set van Luke & Han die ws. eind mei verschijnt. 

54 minuten geleden zei MiguelTegen:

@Marko die set had ik gezien. Ik wacht wel even op de volgende afprijzingsronde, haha. Wel benieuwd naar die tweede set van Luke & Han die ws. eind mei verschijnt. 

Jazeker daar gok ik ook op! Hopen dat de prijs van die droids dan gehalveerd is.....  2 in 1 klap.

• Upvote 1

Disney Store bestelling binnen!

Kylo Ren premium action figure
Rey premium action figure
Cassian Andor die cast elite figure
Jyn Erso die cast elite figure

Edited by MiguelTegen
  • Upvote 1

zo das nog snel.... kicke hoor zag vanmiddag toevallig foto's van een complete (8) collectie....

die metalen ondingen vallen om, pas op met je mooie glazen vitrine kast 

Ja, ik heb er al de nodige van staan. Nou ja, staan... :D De ervaring leert dat de scharnieren snel lam worden en dan wordt displayen een uitdaging...

Ik moet zeggen, die grote Kylo is redelijk oké, maar die Rey is echt prachtig. Met gemak mijn favoriet uit deze serie (nog even wachten op Leia). En voor die prijs echt een koopje.

Zojuist zei MiguelTegen:

Ja, ik heb er al de nodige van staan. Nou ja, staan... :D De ervaring leert dat de scharnieren snel lam worden en dan wordt displayen een uitdaging...

Ik moet zeggen, die grote Kylo is redelijk oké, maar die Rey is echt prachtig. Met gemak mijn favoriet uit deze serie (nog even wachten op Leia). En voor die prijs echt een koopje.

Je hebt de Die Cast Rey weten te scoren? Die kan ik al tijden nergens meer vinden. Een paar weken terug in de US, maar daar zaten belachelijke verzendkosten op.

Die Rey ziet er op foto's niet echt denderend uit, maar ik wil die BB-8 die er bij zit eigenlijk wel aan mijn verzameling toevoegen :)

6 minuten geleden zei MiguelTegen:

ja achteraf had ik beter voor die premiums gegaan. Zeker nu Krennic en Leia er ook weer zijn. Black series xl ....zeg maar. 

30 minuten geleden zei Roel:

Die Rey ziet er op foto's niet echt denderend uit, maar ik wil die BB-8 die er bij zit eigenlijk wel aan mijn verzameling toevoegen :)

Nee, heb de 10" premium versie in de UK besteld. Is daar momenteel slechts 10 GBP.

Als je die BB-8 graag wilt hebben, Disney Store heeft 'm vorige week opnieuw uitgebracht in een speciaal droidpack samen met C-3PO en R2-D2. Is momenteel 43 pond daar, dus ik wacht zelf even tot de volgende afprijzingsronde. :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now