Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Dennis

Je laatste Star Wars aanwinst

Recommended Posts

Op ‎01‎-‎04‎-‎2017 at 10:33 zei MiguelTegen:

Koopjesjacht...

De Toys XL's gaan blijkbaar ook naar het intertoys concern, ze hebben daar (hoofddorp en osdorp gisteren) een fors assortiment starwars. Ik heb een slag kunnen slaan met de hotwheels//black serie mini starships.

Black series 6 "15 euro (FO pilot, Snowtrooper, Hux en Asty) maar laten staan omdat ik me op de Disney elite series focus en de TFA jungle serie voor 2,99 pstk nu en vooral in Osdorp veel voorrraad.

Afijn zaterdagochtend op strooptocht door de Rotterdamse regio....daar zitten 2 toysxl's

Edited by Marko

8 uur geleden zei Marko:

De Toys XL's gaan blijkbaar ook naar het intertoys concern, ze hebben daar (hoofddorp en osdorp gisteren) een fors assortiment starwars. Ik heb een slag kunnen slaan met de hotwheels//black serie mini starships.

Black series 6 "15 euro (FO pilot, Snowtrooper, Hux en Asty) maar laten staan omdat ik me op de Disney elite series focus en de TFA jungle serie voor 2,99 pstk nu en vooral in Osdorp veel voorrraad.

Afijn zaterdagochtend op strooptocht door de Rotterdamse regio....daar zitten 2 toysxl's

Ja, klopt. Sale is al een tijdje gaande ook. ToysXl, Bart Smit zijn een tijdje terug allemaal overgegaan op hetzelfde kassasysteem als Intertoys. Dus dan gelden dezelfde prijzen. Ik was er redelijk snel bij nog, maar wat betreft de TFA 3.75" figuren was hier al niet zoveel keuze meer. Gelukkig heb ik ze bijna allemaal al.
Hier hadden ze ook nog vrij veel Star wars Rebels 3.75" figuren, maar die waren nog full price, gek genoeg...

De TFA black series was hier zo'n beetje dezelfde keuze. Snow- en flametrooper laten staan, maar wel een Rey/BB-8 en Ello Asty meegenomen. Helaas geen Kylo Ren of Han Solo meer.

Hopelijk vind je nog wat cools in Rotterdam...

Die elite figuren waren voor n paar weken terug nog met 50% korting in de disney store. Leuke berg besteld daar.

Gekocht tijdens mijn vakantie in de VS voor 29 USD  (Asheville North Carolina; hier was ie gelukkig nog niet uitverkocht) en meegenomen naar NL; de Target Exclusieve Bluray/DVD box van Rogue One. Dankzij de tip van Dennis kan ik de 3 Blurays afspelen  in mijn Europese bluray speler; de 2 DVD's helaas niet. Wat i.e.g. al verschilt met een NL Steelbook die eraan zit te komen is de bonus feature: "Rebel comparisons" (ik wist bijvoor beeld niet dat zowel Gareth Edwards en Ryan Johnson een cameo rol spelen in Rogue One).

52235269?wid=520&hei=520&fmt=pjpeg

Edited by the Prosheshy

46 minuten geleden zei the Prosheshy:

Gekocht tijdens mijn vakantie in de VS voor 29 USD  (Asheville North Carolina; hier was ie gelukkig nog niet uitverkocht) en meegenomen naar NL; de Target Exclusieve Bluray/DVD box van Rogue One. Dankzij de tip van Bas kan ik de 3 Blurays afspelen  in mijn Europese bluray speler; de 2 DVD's helaas niet.

Enige tijd geleden verwisselde je me met Roel, en nu noem je me Bas....

:(

14 uur geleden zei MiguelTegen:

Die elite figuren waren voor n paar weken terug nog met 50% korting in de disney store. Leuke berg besteld daar.

Ik heb er ook een paar besteld tijdens de sale.... beauty's.
Met de elite serie is iets heel raars aan de hand. Op de UK store is de prijs inmiddels (sinds deze week pas)  weer regulier. Echter op de USA store is de volledige collectie(!) continu tussen de 6 en 10 dollar in de aanbieding. Ook de twee weken geleden gereleasde nieuwe 3 figuren.  Ja en zelfs de zeer gewilde Boba Fett was vorige week weer verkrijgbaar voor maar 10 dollar. Terwijl deze aan (met name Europeanen) op ebay wordt aangeboden voor prijzen tussen de 60 en 80 Euro. Dus we-are-screwed.   Je kunt namelijk via de USA store in principe niet naar nederland laten bezorgen. Daar is een wel een bypass voor, namelijk telefonisch bestellen met je cc. Echter je kijkt dan tegen verzend kosten aan van ca 15 dollar pstk! (had ik die bypass eerder gekend, dan had ik zelker een boba besteld, die zijn inmiddels alweer sold out).

Nu ben ik lid van een facebookgroep van elite collectors en er zijn mensen met Disney in overleg over deze onrechtvaardige situatie, to be continued dus.....

Edited by Marko

3 uur geleden zei Dennis:

Enige tijd geleden verwisselde je me met Roel, en nu noem je me Bas....

:(

Iets zegt me dat ik die fout niet meer ga maken Dennis.........

• Upvote 1

11 uur geleden zei the Prosheshy:

Iets zegt me dat ik die fout niet meer ga maken Dennis.........

Is goed Evert-Johan ;):P

Inzake laatste Star Wars aanwinst:

-Rogue One (bluray)

- @Roel kon  (met zijn 3D printskills) 8 crates en 8 terminals maken! (betreft bordstukken voor Star Wars: Imperial Assault die de kartonnen tokens vervangen).

Op de foto Bossk, Boba Fett en IG-88 met 1 crate en 1 terminal

2pt47xy.jpg

• Upvote 1

Op ‎20‎-‎04‎-‎2017 at 09:57 zei Marko:

Ik heb er ook een paar besteld tijdens de sale.... beauty's.
Met de elite serie is iets heel raars aan de hand. Op de UK store is de prijs inmiddels (sinds deze week pas)  weer regulier. Echter op de USA store is de volledige collectie(!) continu tussen de 6 en 10 dollar in de aanbieding. Ook de twee weken geleden gereleasde nieuwe 3 figuren.  Ja en zelfs de zeer gewilde Boba Fett was vorige week weer verkrijgbaar voor maar 10 dollar. Terwijl deze aan (met name Europeanen) op ebay wordt aangeboden voor prijzen tussen de 60 en 80 Euro. Dus we-are-screwed.   Je kunt namelijk via de USA store in principe niet naar nederland laten bezorgen. Daar is een wel een bypass voor, namelijk telefonisch bestellen met je cc. Echter je kijkt dan tegen verzend kosten aan van ca 15 dollar pstk! (had ik die bypass eerder gekend, dan had ik zelker een boba besteld, die zijn inmiddels alweer sold out).

Nu ben ik lid van een facebookgroep van elite collectors en er zijn mensen met Disney in overleg over deze onrechtvaardige situatie, to be continued dus.....

for who cares.....ze zijn nu weer terug naar de lage prijzen, nu wachten op nieuwe exemplaren..

Vandaag wat Droids binnen gekregen, voornamelijk die ieniemienieBB-8 moest natuurlijk aan m'n verzameling toegevoegd worden :) 

En ook de Black Series 6" Shoretrooper Squad Leader kwam vandaag binnen.

Schermafbeelding 2017-04-21 om 16.57.00.JPG

Schermafbeelding 2017-04-21 om 16.56.54.JPG

3 hours ago, Roel said:

Vandaag wat Droids binnen gekregen, voornamelijk die ieniemienieBB-8 moest natuurlijk aan m'n verzameling toegevoegd worden :) 

En ook de Black Series 6" Shoretrooper Squad Leader kwam vandaag binnen.

Schermafbeelding 2017-04-21 om 16.57.00.JPG

Schermafbeelding 2017-04-21 om 16.56.54.JPG

Glad die Shoretrooper. Waar heb je die gekocht?

44 minuten geleden zei R7B6:

Glad die Shoretrooper. Waar heb je die gekocht?

Die komt bij Amazon vandaan.

Sinds kort mijn Sith collectie compleet. Althans voorlopig, totdat ik andere busts voor een mooi prijsje tegen kom.

rsz_img_20170421_224548.jpg

Mijn Star Wars Celebration Orlando 2017 merch.......

1z31q2d.jpg

(de paar setjes pins en lanyard van SWCE-2016-Londen heb ik via een gratis verzending van ReedPOP op mijn vakantieadres laten bezorgen; scheelt weer). The Last Jedi pin (Force for Change; Disney Park Exclusive op de conventie en t-shirt Master Jedi Luke Skywalker had ik een speciale focus op). Ongelofelijk wat een run er is op de Celebration Store items (e.g. het speciale Celebration 2017 boek)

Edited by the Prosheshy

21 uur geleden zei Frans:

Sinds kort mijn Sith collectie compleet. Althans voorlopig, totdat ik andere busts voor een mooi prijsje tegen kom.

Hail hail! Darth Tallon. Voor de echte Legacy fan! Mooi hoor.....

32 minuten geleden zei Marko:

Hail hail! Darth Tallon. Voor de echte Legacy fan! Mooi hoor.....

Jazeker! Een mooie comicreeks en een prachtig beeldje. 

On 21-4-2017 at 9:16 PM, Roel said:

Ok, en welke amazon? Ik koop zelf vaak bij amazon.de.

On 21-4-2017 at 9:16 PM, Roel said:

5 uur geleden zei R7B6:

Ok, en welke amazon? Ik koop zelf vaak bij amazon.de.

Deze komt bij Amazon.com vandaan. Het is altijd een beetje rond kijken waar welke figuren op dat moment voor een acceptabele prijs te krijgen zijn.

ik kan helaas geen foto's plaatsen (1mb limiet? ) 

Maar een hele goede vakantie periode, qua aankoopjes. 8 starships zowel black series titanium als hotwheels. We belanden bij ToysXL in Rotterdam en dat was Jackpot. Een vriendelijke jongedame zei bij het afrekenen dat er 1 eigenlijk niet bij de afgeprijsde artikelen hoorde, want het was een nieuwe,  maar "uiteraard kreeg ik hem wel voor de aangegeven prijs". Ik kon het niet nalaten om te vragen oud ze nog meer nieuwe had. Dat had ze, en bod me aan in even de doos te laten zien. Hier brak m'n klomp want hier in zaten ee n aantal van de modelen die ik op het punt stond via ebay te bestellen. Hallelujah! Uwing, Awing, Shuttle Tiderium, Star Destroyer, Ywing, Tantive en meesterstuk Jango Fett slave1.  Het wordt zo langzamerhand een mooie collectie 26 stuks reeds. 

De volgende dag kwam een pakket uit de Uk meer daarin de Elite Death Trooper en R2-D2 Wat een mooi spul zeg. Een R2 van een pond!! 

Bij disney uk zijn en aantal van de premium 10" figuren (Rey Kylo Jyn) nu maar £10. Normaal £35 en buiten de disney store  nog veel meer.  Dit zijn echt pracht exemplaren. Vergelijkbaar met Black series maar dan 10". de l De reguliere 6" Jyn en Cassian momenteel zelfs maar £5

10 minuten geleden zei Marko:

ik kan helaas geen foto's plaatsen (1mb limiet? ) 

Op vakantie in Roffa?

Slim, want over een week is de stad afgebroken. :P

Maarre....PIX!!!! Gewoon even extern uploaden...imageshack of tinypic

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now