Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Dennis

Je laatste Star Wars aanwinst

Recommended Posts

Laatste rondje Arnhem en omgeving. Ook even bij de lokale Bart Smit/Intertoys langs geweest en daar de afgeprijsde Rebels-figuren meegenomen én een ROGUE ONE 2-pack meegekregen voor een TFA 2-pack prijs (aka. 50% korting). :D

20170228_155026.jpg

Uiteraard ook maar even langs de 3 kruidvat filialen in de buurt geweest, Rey en de FO TIE Pilot waren de enige interessante, dus die heb ik aan de verzameling toegevoegd :)

IMG_0723.jpg

En de aanwinsten blijven binnenkomen, vandaag kwam Cinefex issue 151 binnen. Met en hoop info over de special effects in Rogue One :)

Schermafbeelding 2017-03-02 om 16.07.22.JPG

• Upvote 1

4 uur geleden zei the Prosheshy:

Hey Roel,

dat is gaaf zeg, kun je er wat meer over kwijt Cinefex en de Rogue One uitvoering?

grz. E-J

Cinefex is een tweemaandelijks magazine dat al sinds begin jaren 80 uitgegeven wordt. Het behandeld special effects in de filmindustrie, dus van monster make-up tot CGI, en bevat een hoop uitleg van en stukjes van interviews met de betrokken artiesten.

Dit nummer bevat 26 pagina's met Rogue One informatie. Behind the scenes Foto's en screens en bijgaande uitleg en anecdotes. Erg interessant als de special effects en de werkwijze je interesseren. 

dsf.JPG

Gaaf, die komt hier maandag binnen als het goed is. Ondertussen kan ik mijn lol op met deze haul uit de UK. Ook allemaal elite series. Leuk man, die Disney Store sale. Duurt nog tot 25 maart...

sw_haul.jpg

Op 14-3-2017 at 11:40 zei R7B6:

Funky Pop bij Kruidvat voor 3,99 Euro. Ik heb C-3PO van TFA gekocht.

3 filialen gecheckt waarvan er 2 geen Funko Pops hadden. De derde had ze wel: Sidon Ithano, Varmik, FO Snowtrooper en de TFA C-3PO. Alleen 3PO gehaald.

3 uur geleden zei MiguelTegen:

Ik heb ze allemaal gekocht. Geen fan van Funko, maar ja, er staat Star Wars op, het is goedkoop, dus kan ik me niet beheersen.

De 4 die ik noemde? Of zijn er ook andere?

Vandaag nog een filiaal bezocht; weer die 4.

En serieus: je schaft dingen aan puur omdat het goedkoop is en van SW is?

Zijn alleen die vier inderdaad. En als het op Star Wars koopjes aankomt, kan ik me inderdaad erg slecht beheersen. :)

Net binnen via (heel verrassend) bol.com:
Black series Director Krennic
Black series K-2SO

Hallo, ik wil graag de Star Wars 40th anniversary Black Series aanschaffen. De Early Bird set heb ik al besteld bij amazon.de voor 60,- Euro. De rest hebben ze daar nog niet, dus die wil ik elders bestellen. Wie gaat deze serie nog meer aanschaffen en vooral waar, want het is nogal prijzig. Heeft iemand ervaring met online kopen in Amerika, waar ze los $ 20,- stuk zijn t.o.v. € 35,- hier in Europa? Graag hoor ik jullie input :)

46 minuten geleden zei R7B6:

Hallo, ik wil graag de Star Wars 40th anniversary Black Series aanschaffen. De Early Bird set heb ik al besteld bij amazon.de voor 60,- Euro. De rest hebben ze daar nog niet, dus die wil ik elders bestellen. Wie gaat deze serie nog meer aanschaffen en vooral waar, want het is nogal prijzig. Heeft iemand ervaring met online kopen in Amerika, waar ze los $ 20,- stuk zijn t.o.v. € 35,- hier in Europa? Graag hoor ik jullie input :)

Ik heb een ruime ervaring met kopen in de VS...alleen dan niet met Black Series figs.

Vroeger bestelde ik daar veel maar tegenwoordig inder en minder; de prijzen zijn weliswaar lager, maar de verzendkosten zijn hoger vergeleken met bv de UK, de levertijd is langer én je krijgt mogelijk met inklaringskosten en BTW te maken (als je de pech hebt dat ze je pakket pakken bij de douane)

Onder de € 22 zit je overigens altijd safe.

2 minutes ago, R7B6 said:

Sorry Dennis, ik ben nog niet echt bekend met reageren op een melding. Ik denk dat ik jou reply heb gecopypaste. Kun jij mij uitleggen hoe ik op een post moet replyen? En eventueel mij fout ongedaan maken. Dan kan ik daarna antwoorden op jou reply. Alvast bedankt.

Importeren uit de USA is niet meer zo interessant helaas. Verzendkosten zijn erg hoog en maken de aanvankelijke koopjes opeens een flink stuk duurder. Af en toe nog eens een uitzondering daargelaten. Die 40th anniversary figuren kun je bij dtoys al pre-orderen. In de UK zijn er ook wat shops die ze aanbieden (o.a. Star Action Figures), maar het blijft een prijzige aangelegenheid. Ik ben erg benieuwd of de Nederlandse speelgoedwinkels ze in hun assortiment op gaan nemen trouwens... 

On topic:
Uitverkoop bij ToysXL in Arnhem:

Black Series 6" Ello Asty
Black Series 6" Rey & BB-8
Epic Battles 12" Captain Phasma 

3 uur geleden zei R7B6:

Sorry Dennis, ik ben nog niet echt bekend met reageren op een melding. Ik denk dat ik jou reply heb gecopypaste. Kun jij mij uitleggen hoe ik op een post moet replyen? En eventueel mij fout ongedaan maken. Dan kan ik daarna antwoorden op jou reply. Alvast bedankt.

Gewoon op 'citeren' klikken (onderaan de post)

Black Series First Order TIE Pilot en de Bandai Snowspeeder kit :)

Schermafbeelding 2017-03-26 om 09.27.30.JPG

Edited by Roel

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now