Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Dennis

Je laatste Star Wars aanwinst

Recommended Posts

Yup, deze filialen worden niet omgebouwd tot Intertoys omdat er in de buurt al een Intertoys-winkel zit. Soort executieverkoop dus. Mensen gingen met winkelwagens vol weg. Ik heb serieus ruim een uur in de rij bij de kassa gestaan. In Arnhem-Zuid lag ook nog plenty aan PS4 en XBOX1-games trouwens. Ook recente games als No Man's Sky en The Last Guardian, Lego Dimensions, Skylanders, etc.
Wat betreft Lego was er weinig over. Alleen nog een worp van die buildable figures. Niet alleen van TFA, maar ook van Rogue One dus. Voor nog geen tientje per stuk.  Heb me nog in moeten houden, maar alleszins tevreden met wat ik heb.

Edited by MiguelTegen

Op 18-1-2017 at 22:16 zei Dennis:

Topspel. Afgelopen weekend in de crewmeet met Ramon en Wesley gespeeld.

Heb het zelf ook, net als alle expansions en packs.

No shit, Ramon kan het nergens anders meer over hebben ;)

Over boardgames gesproken, vorige week eindelijk de X-Wing uitbreiding voor de Hound's Tooth gehaald! Ik heb het spel zelf niet eens, maar als Bossk-fan kon ik mijn leven natuurlijk niet langer verdragen zonder Hound's Tooth figuur ^^

swx31-ship-build-1.png

• Upvote 1

43 minuten geleden zei BoxerlessBossk:

No shit, Ramon kan het nergens anders meer over hebben ;)

Het is wel erg ja..

1e2a010526.jpg

• Upvote 1

Op 25-1-2017 at 11:45 zei MiguelTegen:

2 stuks van deze. Nu bij de Aldi voor € 1,99. 'Kinderbeker' volgens de advertentie, maar hier gaan ze gebruikt worden voor koffie. Zijn ze perfect voor

bb8.jpg

Nav je post ben ik voor het eerst in mn leven bij de Aldi geweest en warempel: hier lagen ze ook in de schappen. Heb er ook een meegenomen. Hier gaat ie gebruikt worden voor mn vanillemelk. Istie ook perfect voor.

Verder nog een Darth Vader glas bij de Total.

• Upvote 1

6" Black Series Sabine! :)

Zoals we wel gewend zijn is het gezicht verre van perfect, maar de rest van het lichaam en de helm zijn geweldig. Ze heeft ontzettend veel bewegingsvrijheid waardoor je haar in erg veel toffe poses kan zetten.

Dit is tot dusver een van mijn favoriete 6" figuren!

IMG_1622.JPG

IMG_1625.JPG

IMG_1630.JPG

Schermafbeelding 2017-02-10 om 21.00.12.JPG

2 uur geleden zei DeGrijzeDuif:

Zojuist trok iemand deze tie-fighter uit het stof en ik heb er 10 euro voor betaald. Is die prijs een beetje fair, naar 2 kanten toe?

http://m.imgur.com/iumoHhQ 

Het lukt me niet om een foto zichtbaar te linken, dus even via een omweg...

Originele uit de 70s/80s?

Die is normaal wel wat duurder mits compleet.

(Het is niet toevallig een van medio jaren 90?)

Ik gok medio 90s. Is er een manier om te ontdekken welke dit is?

Er zitten geheel geen toeters en bellen op, een rechttoe rechtaan Tie-Fighter,  weet dus niet goed wat m incompleet zou kunnen maken...

Maar volgens mij kon ik me sowieso geen bult vallen met deze aankoop. Het is bedoeld als speelgoed, dus ben m nu aan t poetsen, dan kan mn zoontje er vanaf morgen mee rond vliegen. :-)

Dat is een Power of the Force TIE inderdaad. In goede staat, met doos gaan die op eBay voor zo'n €50 rond. Zonder doos een stuk minder, dus een tientje is een mooie deal denk ik.

Werkt het mechanisme om de vleugels er af te schieten om schade te simuleren nog? 

• Upvote 1

22 minuten geleden zei Roel:

Dat is een Power of the Force TIE inderdaad. In goede staat, met doos gaan die op eBay voor zo'n €50 rond. Zonder doos een stuk minder, dus een tientje is een mooie deal denk ik.

Werkt het mechanisme om de vleugels er af te schieten om schade te simuleren nog? 

Ik zoeken en zoeken... hahahaha... (lang leve Youtube) Maar ze doen het! :-)

• Upvote 1

Niet echt een item maar toch:

handtekening van Ken Colley (Admiraal Piett)

Heb nu 3 handtekeningen in m'n star wars trilogy boek (keizer en Chebacca staan er ook al in)

Thanks Miquel,

Hier in Zwollywood lagen deze zes Force Awakens Hasbro action figures in de schappen van het Kruidvat; de TIE fighter pilot was zelfs maar 2,99

Verder Chewbacca van de Rebels en de 25 cm action figures zoals in de folder staat afgebeeld.

25qf0wo.jpg

Edited by the Prosheshy

Top!

Mijn score gisteren bij de verschillende winkels hier in de buurt:
1x TFA Han Solo
1x TFA Rey
1x SWRebels Bossk/IG-88
1x SWRebels Cikatro Vizago/IG-RM
3x hot wheels (Darth Maul, R2-D2, Darth Vader)
1x 12" AT-RT/Stormtrooper

Straks nog even op zoek naar de wookiees en de ewok+biker scout. :)