Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Dennis

Je laatste Star Wars aanwinst

Recommended Posts

Een tip leidde me vandaag -een gure, gladde dag vol sneeuw en ijzel- naar een uithoek van de lichtstad.

Daar, in een winkel die gerund wordt door een piraat (hij noemt zich een Zeeman, maar met zulke prijzen moet het wel een piraat zijn) waren Star Wars schatten gespot.

Dwalend door dit rovershol belandde ik bij een berg snuisterijen van Disney Princess, Avengers en Cars. Al gravend en spittend vond ik ze: de parels. Voor maar anderhalf dubloen waren ze voor mij. Mijn rum zal beter smaken dan ooit tevoren.

(blik is € 1,29, rest € 1,49 p/s)

bord.jpg

kom.jpg

mok.jpg

Edited by Dennis

4 minuten geleden zei Dennis:

Een tip leidde me vandaag -een gure, gladde dag vol sneeuw en ijzel- naar een uithoek van de lichtstad.

Daar, in een winkel die gerund wordt door een piraat (hij noemt zich een Zeeman, maar met zulke prijzen moet het wel een piraat zijn) waren Star Wars schatten gespot.

Dwalend door dit rovershol belandde ik bij een berg snuisterijen van Disney Princess, Avengers en Cars. Al gravend en spittend vond ik ze: de parels. Voor maar anderhalf dubloen waren ze voor mij. Mijn rum zal beter smaken dan ooit tevoren.

Anderhalf dubloen maar? Met de huidige goudprijs zou dat uit komen op een goeie €400.  Een koopje!

:P

Edited by Roel

1 uur geleden zei Dennis:

bord.jpg

kom.jpg

mok.jpg

Wat een toffe items zeg! Hebben ze dit bij Zeeman?

17 minuten geleden zei DeGrijzeDuif:

Wat een toffe items zeg! Hebben ze dit bij Zeeman?

Yup. Niet elk filiaal; eerste waar ik was niet.....bij de tweede (die kleiner was) wel.

• Upvote 1

Ja, niet alleen Zeeman, maar ook andere budgetshops als o.a. Kik (Clone Wars actiefiguren voor een prikkie, diverse schrijfwaren, shirts), Takko (Rogue One shirts), Big Bazar (Rebels actiefiguren, Micro Machines-playsets), Action (Hot Wheels miniaturen, actiefiguren) hebben vaak leuke aanbiedingen voor aantrekkelijke prijzen.

On topic:
18" Finn (Jakku) actiefiguur (in de aanbieding bij Gamemania of all places)

Bij de lokale kruidvat vestiging zater veel gele stickers op speelgoed = 50% korting. Hierdoor veel goedkope Star wars items, van bidon met broodtrommel of angry bird SW tot een SW bellenblaas pistool of een nachtlampje van het hoofd van een Stormtrooper. Veel hebbedingetjes waarvan je jezelf moet afvragen of je daar ondanks de lage prijs je geld aan uit wilt geven... Maar leuk voor de freaks, zoals mezelf... ;-)

25 minuten geleden zei DeGrijzeDuif:

Veel hebbedingetjes waarvan je jezelf moet afvragen of je daar ondanks de lage prijs je geld aan uit wilt geven...

Dit dus. Die zut van de Zeeman heb ik (ondanks het lage bedrag) 3x over nagedacht.....maar bij de volgende Star Wars: Imperial Assault avond de M&M's in een TFA bak serveren geeft e.e.a. nét wat meer cachet. :P

• Upvote 1

14 minuten geleden zei Dennis:

Dit dus. Die zut van de Zeeman heb ik (ondanks het lage bedrag) 3x over nagedacht.....maar bij de volgende Star Wars: Imperial Assault avond de M&M's in een TFA bak serveren geeft e.e.a. nét wat meer cachet. :P

"Alles" is leuker met SW saus eroverheen! 😂

2 uur geleden zei DeGrijzeDuif:

Bij de lokale kruidvat vestiging zater veel gele stickers op speelgoed = 50% korting. Hierdoor veel goedkope Star wars items, van bidon met broodtrommel of angry bird SW tot een SW bellenblaas pistool of een nachtlampje van het hoofd van een Stormtrooper. Veel hebbedingetjes waarvan je jezelf moet afvragen of je daar ondanks de lage prijs je geld aan uit wilt geven... Maar leuk voor de freaks, zoals mezelf... ;-)

De Boba big kon ik bijvoorbeeld niet laten liggen voor twee piek.. Ook al heb ik niet echt veel plek meer om dingen uit te stallen :P

Ik was net bij de Bart Smit in de buurt, dus ik dacht "ik kijk even of ze nog een Infinity Light FX Kylo hebben liggen". Die dingen zijn nu natuurlijk spotgoedkoop, dus het is het even waard om binnen te wandelen.

De LightFX Kylo hadden ze alleen niet. Als troost heb ik dus de Star Wars collectie maar even compleet gemaakt :P

De Anakin had ik al, maar dit is wel een LightFX versie, dus daar mod ik een batterijtje en schakelaartje in, zodat deze ook  z'n Lightsaber aan kan hebben wanneer ik daar zin in heb :)

IMG_01952.jpg

• Upvote 1

Losse figs (origineel LEGO, geen Lepin oid): Lor San Tekka, Poe Dameron, General Hux, Geonosian (KlickKlack uit Rebels!!)

19xekj.jpg

Verder 2 waar ik lang over getwijfeld heb....maar toch de trekker maar heb overgehaald omdat ze sinds kort 'retired' zijn en dit vermoedelijk  mn laatste kans was om ze met 20% korting te krijgen.

33ykqa0.jpg

262mzjn.jpg

Met dank aan een wederom supersnelle levering: de complete nieuwe Imperial Assault wave:

Jabba's Realm + 4 expansion packs

2ztc7ch.jpg

Edited by Dennis

Wat actiefiguren in de aanbieding bij de lokale Bart Smit (gaat sluiten):

Rogue One: Sergeant Jyn Erso
The Force Awakens: Constable Zuvio
2-pack Zeb Orrelios & Chopper

Jakks BB-8 Deluxe van 70 voor 56 Euro bij Bart Smit, die ook gaat sluiten. Op het gehele assortiment 20% korting.

First Order Stormtrooper en Jyn Erso Black Series

3 uur geleden zei R7B6:

Jakks BB-8 Deluxe van 70 voor 56 Euro bij Bart Smit, die ook gaat sluiten. Op het gehele assortiment 20% korting.

De Bart Smit hier hanteert sinds gisteren 40% korting.

2 hours ago, MiguelTegen said:

De Bart Smit hier hanteert sinds gisteren 40% korting.

In welke plaats is die Bart Smit dan? De mijne in Enschede.

Arnhem. Lijkt me dat Enschede dit voorbeeld wel volgt, zou ik even checken. Vanaf woensdag is er hier zelfs 70% korting op alles, vertelde de verkoper me afgelopen zaterdag.

2 uur geleden zei MiguelTegen:

RIP Bart Smit. Megacoole haul daaro. 70% korting, dus alles meegenomen wat ik kon dragen... Beetje shaky foto, maar de strekking is duidelijk...

15877085_1918824215014461_332398758966853632_n.jpg

Hier is het TOT 70% korting (op het SW spul ging er niks vanaf, net als bij de SW LEGO (het enige waar ik in geinteresseerd ben)). Daar dus op alles 70%? (ook LEGO, game consoles (zoals Playstation 4 etc?)

1 uur geleden zei Indigo:

Mooie collectie. :)

swi01_boxlayout.png

Binnenkort maar eens de spelregels lezen en met wat vrienden afspreken. 

Topspel. Afgelopen weekend in de crewmeet met Ramon en Wesley gespeeld.

Heb het zelf ook, net als alle expansions en packs.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now