Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Dennis

Je laatste Star Wars aanwinst

Recommended Posts

Gejat van diverse andere fora: de 'Je laatste aanwinst' draad waarin je (verrassend!) je laatste Star Wars aanwinst kunt posten.

Om af te trappen:

nadat vorige week (een week voor de release) de Marvel TPB van Darth Vader arriveerde kwam gisteren (wederom een week voor de release) de TPB van Leia binnen.

2zfjslu.jpg

Offtopic: 100e topic! :D

Ontopic: Gisteren kwam mijn Kylo Ren lightsaber binnen (Disney Store UK). Zal nog wel een keer foto's maken met mijn kostuum aan.

kylorensaber.jpg

Tof, toch voor de juiste saber bij je kostuum gegaan dus. Jaloers much.

Jep, nou ik moet wel zeggen dat ik liever die andere had meegenomen naar de première hoor. :$ Ik heb deze van Disney puur gekocht omdat ik die andere niet op tijd binnen ga krijgen waarschijnlijk. Helaas: die zal er namelijk wel beter uit zien.

Ben met deze ook wel blij hoor :) Maar het blijft speelgoed.. (plastic hilts, meh). Overigens wel tof is de delayed ignition: de lange blade gaat eerst aan en vlak daarna de twee side blades (met bijpassend geluid). Dat geeft wel een kick als je hem aanzet. :)

hmmmm laatste aanwinst....

Waarschijnlijk the soundtrack van The Phantom Menace op vinyl.

ps. deze had ik al besteld voor de aankondiging van de box met alle SW soundtracks op vinyl, begin volgend jaar.

Edited by CptHansOlo

Wacht nog op een shirt, maar Australië is ver dus ik moet nog effe geduld hebben.

Ondertussen een 2pack action figures gekocht, want als je Bossk en IG-88 samen stopt is het vrijwel onmogelijk om mij niet van mijn geld te ontdoen.

Bossk IG88 and Terrordog.gif

@Marko: die van Ren is top. Mag ik vragen welke winkel deze heeft?

Edit:

Zelf gevonden

Nooit in die zaak geweest terwijl ik er meerdere keren per week langs kom.....vandaag zelfs nog. Snel langsgaan dus.

Edited by Starkiller
typo

Net m'n vriendin de schok van haar leven bezorgd toen ik zei dat we naar de stad gaan dit weekend, want normaal gesproken word ik liever dood voor de deur van de Primark gevonden dan dat ik er binnen stap.

Nood breekt wet hè.

Ik ben gisteren toevallig ook langs de Primark geweest, maar ze hadden bij de vestiging in Hoofddorp drie keer niks. Alleen maar een shirt met het star wars logo. Niet echt bijzonder.

Vandaag SInterklaasinkopen wezen doen bij de grote Toychamp waar men toch wel het eea op SW gebied had.

Deze 2 kon ik niet laten staan: mn Star Wars mancave had nog geen SW prullenbak....voor € 3,95 xD heb ik er nu wel een....en de Mepal lunchbox van TFA (met mn favo droid C-3PO) was een no-brainer.

dgq8gm.jpg

Ik heb de A New Hope soundtrack gister gekocht op iTunes. Daarnaast ben ik afgelopen woensdag in Keulen geweest. Aldaar heb ik Star Wars pantoffels en Star Wars The Force Awakens stickers gekocht voor op je laptop. Ben meteen even naar Star Wars identities geweest (die expo) en heb daar 2 mooie posters gekocht. Foto's volgen!

Kom thuis met twee Star Wars shirts uit de primark, zijn het precies dezelfde als Marko.

Oh well, still awesome!

ik kan alleen maar zeggen: Goede smaak! 

Maar ik vind deze twee ook gewoon het mooist.  Overigens heb ik die basis TFA ook nog meegenomen. ...

Een dame vertelde me overigens dat tegen de tijd dat de film met première gaat er vast nog meer kleding komt!  Ik hou 't in de gaten. 

Vandaag deze gehaald voor 5 december (is voor de kids (vandaar de NL versie))…maar eigenlijk veel meer voor mijzelf:

Waar is de Wookiee?

214uyaa.jpg

Een Star Wars variant van de welbekende ‘Where’s Wally/Waldo’ boeken

Mooie illustraties….en urenlang zoekplezier (niet alleen Chewbacca moet gezocht worden, maar ook Solo, Fett, Zuckuss, 4-LOM, IG-88, Dengar, Bossk!!!, de Falcon en veel meer.....)

Voorbeeldpagina: http://data.techtimes.com/data/images/full/154920/jawas-jpg.jpg

Collega een paar dagen geleden: "Interesse in wat SW Angry Birds spul? Mag je zo hebben"

Ik: "neem maar mee"

Vandaag dus deze 2 gekregen:

1z2offp.jpg

Verder geen Star Wars, maar welicht zijn er meer leden ook liefhebber van JRR Tolkien's saga van de ring: bij de Action is dit spel momenteel € 5,99 (!!!) ipv € 29,99. (vandaag na het werk gelijk 1 exemplaar gehaald).

Amazon rules als het op SW TPBs aankomt: voor de 4e keer nu de TPB in huis dagen voor de officiële release!

9qba01.jpg

1 punt van kritiek: de andere TPBs bestonden steeds uit 6 losse uitgaves. Van Shattered Empire waren er maar 4 losse comics.

Toch betaal je voor deze uitgave hetzelfde als voor die andere, want: men heeft als opvulling er 1 deel van de Leia comic en 1 deel van de originele SW comic uit 1977 bijgevoegd.

Lekker dan; de eerste is een paar weken geleden binnengekomen en die andere staat al meer dan 30 jaar hier in de kast. Buiten dat zijn het ook nog eens losse delen dus puur bijgevoegd als lokkertje.

Had liever gezien dat ze de prijs met 2/6e verlaagd hadden.

Edited by Starkiller