Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Mai

Also here!

Recommended Posts

Om de traditie in ere te houden, ook maar voor een Engelse topic naam gekozen. :) Het leek mij toch netjes om mijzelf voor te stellen.

Ik ben Maiken, ik ben een 25 jarige studente die woont op de studentencampus Uilenstede, vlak buiten Amsterdam. Ik studeer dan ook in Amsterdam. Om precies te zijn zit ik in mijn laatste jaar van de studie Communication & Multimedia Design (CMD) aan de Hogeschool van Amsterdam (HvA). In mijn vrije tijd kijk ik graag films en series, luister ik veel naar muziek en lees ik boeken.

Ook ga ik af en toe naar events in de buurt toe, zoals de Dutch Comic Con, het Star Wars Celebration Event bij de Pathe Arena en de Star Wars Identity tentoonstelling in Keulen, Duitsland.

Helaas heb ik pas op latere leeftijd Star Wars leren kennen, dus de enige film die ik in de bios heb gezien is Star Wars episode III. Dus als er ooit een marathon komt, ga ik zeker. 

Leuk kennis te maken met jullie allemaal.

Mai

Maiken, zoals je weet had ik je website al eerder bezocht. Erg tof dat je die opleiding doet. Heb je enig idee wat je er volgend jaar mee wil gaan doen?

Dutch Comic Con had ik graag heen gewild aangezien ik dat weekend, op 29 maart, ook jarig was. Helaas kwamen er toen wat andere dingen tussen. En van dat Star Wars Celebration Event bij Pathé ArenA heb ik nooit gesnapt hoe dat aan me voorbij is gegaan. Mijn vriendin zei ook meteen toen we later het filmpje zagen van "Hoe kan het dat jij hier niets van wist?" Op welke manier kwam jij erachter? Stond het op de website van Pathé? Hun social media kanalen? Ik weet niet eens of ik die checkte in die tijd, maar blijkbaar is het finaal langs me heen gegaan want anders had ik zeker geprobeerd om erbij te zijn!

Laatste vraag :P Hoe ben je met Star Wars in aanraking gekomen? Via familie/vrienden of zag je ROTS als eerste SW film in de bios en dacht je "laat ik de rest ook maar kijken!"? :)

Veel plezier op het forum!

@Ramon Ik kreeg via XGN een uitnodiging, maar volgens mij zag ik het later ook op de facebookpagina van Pathé of Star Wars. Je kon alleen maar kaartjes winnen geloof ik.

@Mai Gaaf dat je ook op de HvA zit! Als je ooit een langharige gast met een bril ziet moet je maar even gedag zeggen, dat ben ik haha.

Heb je enig idee wat je er volgend jaar mee wil gaan doen?

Ik loop momenteel stage als User Experience Designer (UX Designer). Dus ik hoop dat ik na mijn afstuderen daar een baan in kan vinden. Naast UX kan ik ook Front Enden (HTML, CSS, JavaScript), maar dat is niet zo mijn ding. Dus hoop echt op UX. :)

Op welke manier kwam jij erachter? Stond het op de website van Pathé? Hun social media kanalen?

Een goede vriend van mij die ook fan van Star Wars is had kaartjes gewonnen via Facebook. Toen hij vroeg of ik mee wilde naar het event zei ik uiteraard 'ja;.

Hoe ben je met Star Wars in aanraking gekomen? Via familie/vrienden of zag je ROTS als eerste SW film in de bios en dacht je "laat ik de rest ook maar kijken!"? :)

Op mijn kamer had ik zo'n hele kleine tv, daarop heb ik destijds Star Wars episode I op gekeken. Ik was aan het schakelen en ik zag ruimteschepen. In die tijd was ik net het sci-fi & fantasy genre aan het ontdekken, dus ben ik blijven kijken naar de film op TV. Kort daarna heb ik episode II gehuurd op dvd en IV tot VI geleend van de buren. Tegenwoordig heb ik alle 6 de films gewoon op blu ray liggen. :P Nu maar hopen dat ze ooit uitkomen in 3d en / of 4K. :)

Gaaf dat je ook op de HvA zit! Als je ooit een langharige gast met een bril ziet moet je maar even gedag zeggen, dat ben ik haha.

HvA is best groot ben ik bang. :P Welk gebouw zit jij meestal? Ik loop momenteel stage, maar als ik er ben dan ben ik op het Theo Thijssenhuis. :)

HvA is best groot ben ik bang. :P Welk gebouw zit jij meestal? Ik loop momenteel stage, maar als ik er ben dan ben ik op het Theo Thijssenhuis. :)

Ik zit eigenlijk altijd in het Benno Premselahuis. Jammer! De HvA is inderdaad erg groot hahaha.

Ik zit eigenlijk altijd in het Benno Premselahuis. Jammer! De HvA is inderdaad erg groot hahaha.

Zie net dat je MIC doet. Dus misschien als de studievereniging van MIC en de studievereniging van CMD weer samen iets organiseren, dat ik je dan tegenkom. :)

Zie net dat je MIC doet. Dus misschien als de studievereniging van MIC en de studievereniging van CMD weer samen iets organiseren, dat ik je dan tegenkom. :)

Studievereniging van MIC..? Weer iets geleerd!

Bedankt voor je uitgebreide antwoorden op mijn vragen! ;) Erg leuk om te lezen allemaal! Breng je die vriend van je ook naar het forum? :D

Bedankt voor je uitgebreide antwoorden op mijn vragen! ;) Erg leuk om te lezen allemaal! Breng je die vriend van je ook naar het forum? :D

Ik heb hem uitgenodigd voor het event, dus wie weet. :)

Hoi Mai,

Welkom op het forum.

Wat betreft het Celebration event bij Pathé. Dit is volgens mij via de site van de Celebration, en via Pathé zelf bekend gemaakt.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this