Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Ramon

Welkom op StarWarsAwakens.nl!

Recommended Posts

Beste bezoeker van Star Wars Awakens,

Welkom op het forum van de Nederlandse Star Wars community. Mijn naam is Ramon, ik ben 25 jaar en heb kinder- en jeugdpsychologie gestudeerd aan de Universiteit Utrecht. Mijn liefde voor Star Wars gaat ver terug en ik kan me nog herinneren dat mijn hart een slagje oversloeg toen ik in 2012 las dat Disney de rechten van Star Wars heeft overgenomen en dat er nieuwe films in de maak zijn. Deze nieuwe films zullen een nieuw tijdperk inluiden voor Star Wars fans over de hele wereld. Voor velen van hen is het een terugkeer naar locaties en personages waarvan ze dachten dat ze die nooit meer op die manier zouden beleven. Voor sommigen van ons zal het onze eerste ervaring zijn.

Ik ben niet oud genoeg om de eerste Star Wars films eind jaren '70 in de bioscoop te hebben meegemaakt. Van de première van The Phantom Menace in 1999 kan ik me nog maar weinig herinneren, behalve een klein ventje dat voor mij zat en elke keer "Papa, dat is Luke!" schreeuwde wanneer jonge Anakin (gespeeld door Jake Lloyd) in beeld kwam. Gelukkig had ik daarvoor al wel vaker de Original Trilogy op videoband gezien, anders wist ik niet eens over welke Luke hij het had.

Met deze website (forum voor nu, website komt er ook nog aan!) is het mijn bedoeling om Nederlandstalige Star Wars fans te herenigen en de hoogtijdagen van de Nederlandse Star Wars community te herbeleven. Het is een opwindende tijd om Star Wars fan te zijn. Laten we er samen iets moois van maken en Nederland vertegenwoordigen in de internationale Star Wars community.

May the Force be with you,

Ramon

Ik ben John,

star wars fan van 40 jaar maar nog altijd jong van geest. ook ik heb de originelen niet in de bios gezien behalve dan the special editions met extra beeld materiaal.  Ik heb de HBO voor electronica afgerond en ben sindsdien daar nooit mee gaan werken :) .

Ik heb a episode IV a new hope (dus niet star wars) voor het eerst gezien op een kaart avondje van mijn ouders. Ik heb hem die avond 2 maal gezien. ergens begin jaren tachtig. Ik heb episode 1,2 en 3 nooit kunnen vinden maar zag in een programma genaamd "simonskoop " de review voor return o/t Jedi. Toen was ik pas echt hooked.

Ik herinner me the phantom menace line up nog goed en de twee daarna nog beter.

De aankomende jaren worden waanzinnig dat moet haast wel.

Van harte welkom John! Je had best je eigen topic mogen maken om jezelf voor te stellen, maar mijn topic eenmalig bumpen is voor deze ene keer niet zo erg hoor ;) Laten we hopen dat de aankomende jaren inderdaad waanzinnig worden. :D

1 uur geleden zei CarsleyKareem:

Hii guys ik ben Carsley ik stel mezelf maar even voor... weet niet of ik het op de goede plek doe, maarja good to be here.

Je kan beter even je eigen topic aanmaken hier. In ieder geval welkom!

Welkom Obiwan en darth virdis, veel plezier op Star Wars Awakens! Het was wat handiger geweest als jullie een eigen topic hadden gemaakt. Druk hiervoor op 'Nieuwe discussie starten' nadat je de categorie 'Welkom' aan hebt geklikt. Voor nu, om te voorkomen dat meer mensen in de toekomst hetzelfde overkomt, gaat dit topic op slot.

Guest
This topic is now closed to further replies.