Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

All Activity

This stream auto-updates     

1. Earlier
  2. the Prosheshy

Handtekeningen

Respons van Amy Sedaris uit NYC die mijn 8x10 foto van The Gunslinger aflevering uit the Mandalorian heeft gesigneerd als haar karakter Peli Motto (zelfs met een quote waar ik haar om heb gevraagd)
  3. the Prosheshy

Handtekeningen

Post van ILM Visual Effects supervisor Richard Bluff uit Californie. De shot van de Banthas is eigenlijk een never-before-seen daily uit Star Wars die in 1976 is opgenomen. Uit de SW Lucasfilm archieven heeft Richard Bluff de daily van de Bantha genomen en gedupliceerd naar 2 Banthas. Erg ingenieus. Ook erg blij met de Outland TIE fighter shot in the Volume bij MBS die Richard gesigneerd heeft.
  4. the Prosheshy

Handtekeningen

Stunt dubbel van Erin Kellyman; Casey Michaels
  5. the Prosheshy

Handtekeningen

En hoppelaakee, Kyle Pacek erbij uit Burbank CA. Speelde een Jawa in ch 2 van the Mandalorian
  6. Marko

Handtekeningen

Proshesy's handtekeningen forum.... nog even de titel aanpassen mannen🤣🤣🤣
  7. the Prosheshy

Handtekeningen

En Natalia Tena vanaf haar band's adres in Somerset. Vond haar karakter Twi'lek Xi'an eentje waar ik wel een huurling klus mee zou willen doen....... En zij wellicht ook wel......
  8. the Prosheshy

Handtekeningen

Post van Richard E Grant uit het VK. Gaat toch nog goed met de post naar de agencies tijdens Covid-19
  9. the Prosheshy

Handtekeningen

Hij wordt een van de nieuwe regisseuren van het tweede seizoen van the Mandalorian; bekend van o.a. El Mariachi, Desperado en From Dusk Till Dawn. Robert Rodriquez. Deze kan mooi bij the Mandalorian handtekeningen verzameling.
  10. the Prosheshy

The Mandalorian

Phill Tippett is benaderd door Jon Favreau om te werken aan seizoen 2 & 3 van the Mandalorian. Niet de minste die zijn kunsten heeft toegevoegd aan o.a de Dejarik chess game (ANH), de Taun taun en AT-At's uit ESB en natuurlijk weer bij Solo. Ben erg benieuwd wat hij voor Favreau gaat doen.
  11. the Prosheshy

Handtekeningen

En de ontwerper van o.a. the Child en the Kowakian heeft gereageerd op mijn brief die ik hem in San Fransisco heb gestuurd; Tony McVey.
  12. the Prosheshy

Handtekeningen

Ben in contact met een van Pedro Pascal's doubles: Barry Lowin of zoals op de set van The Mandalorian op MBS (Manhattan Beach Studios) genoemd: Barry Mandalo:
  13. the Prosheshy

Handtekeningen

En meteen erbij; de Nieuw Zeelandse voice actor, regisseur en schrijver Taika Waitiki die de stem deed van IG-11 en de laaste aflevering van seizoen 1 van the Mandalorian regisseerde. En de aankomende Star Wars film zal gaan schrijven en regisseren. Een fraaie aanwinst m.i.
  14. the Prosheshy

Handtekeningen

Nieuwe aanwinsten in deze COVID-19 tijd (tja, de conventies staan natuurlijk allemaal on hold); de Australische acteur Jack Thompson die Cliegg Lars speelde in Episode II; Attack of the Clones.
  15. the Prosheshy

Deleted scenes & bonus features SOLO

VFX bedrijf Hybride laat in dit filmpje mooi zien hoe ze te werk gaan voor o.a. SOLO (maar op hun site ook voor the Mandalorian en The Rise of Skywalker o.a.)
  16. the Prosheshy

Handtekeningen

Private Yosh Calfor gespeeld door Matt Sterling uit Rogue One.
  17. the Prosheshy

Handtekeningen

Besteld en ontvangen de handtekening van actrice Bonnie Piesse. Hopelijk gaat zij inde aankomende Kenobi Live Action Series wederom de rol van Beru Lars spelen. Plus een Snowtrooper triple signed foto door de recent overleden Tony Allen. Verder gesigneerd door Richard Bonehill en Tony Smart.
  18. the Prosheshy

Handtekeningen

En deze van The Child van John Rosengrant van Legacy Effects kwam een paar weken eerder. En begin maart deze gesigneerde foto's van Zero en the Ferryman van Chris Bartlett waar ik per mail mee in contact was. Allen uit The Mandalorian. Ben nu in contact met Kyle Pacek die een Jawa speelde in Hoofstuk 2 van de The Mandalorian. Valt me op dat velen in Burbank CA wonen.
  19. the Prosheshy

Handtekeningen

Post uit Londen n.a.v. mijn brief (ik denk eerder gezegd al verstuurd uit de UK voor de Corona crisis) van acteur Oliver Ford Davies die de gouveneur van Naboo speelde in Episode I; The Phantom Menace.
  20. the Prosheshy

Handtekeningen

Ik vond het wel een fraaie foto om naar Leslie Schofield op te sturen. En het zwart-wit spreekt mij ook wel aan.
  21. Dennis

Handtekeningen

Voor de Holiday Special zijn diverse deleted scenes uit A New Hope gebruikt. Dit is er een van.
  22. the Prosheshy

Handtekeningen

Post uit Londen van Leslie Schofield die in Star Wars; a New Hope Chief Moradmin Bast speelde. Alleen komt deze scene niet uit a New Hope Nee, Leslie Schofield speelde ook in Star Wars; the Holiday Special waar deze foto vandaan komt. Een speciale scene die ooit opgenomen is en mij wel fraai leek om te laten signeren. En met succes.
  23. the Prosheshy

Handtekeningen

En ik zie dat Misty Rosas mijn kerstkaart en brief heeft ontvangen en mijn foto van Kuiil aan het signeren is op haar agency KMR Talent Agency.
  24. the Prosheshy

Handtekeningen

Een foto ontvangen van Ed Gage uit Burbank CA. Ed speelde een v.d. boeren op Sorgan uit hoofdstuk 4 van the Mandalorian.
  25. Marko

Kenobi; The Balance of the Force

Ik vind dit totaal irrelevant nieuws. Ik wacht op nieuws vanuit Lucasfilm.
  26. the Prosheshy

Kenobi; The Balance of the Force

Wat vinden jullie van dit recente nieuws? Een stap terug of juist een goed doordachte keuze? https://www.hollywoodreporter.com/heat-vision/obi-wan-kenobi-series-hold-as-calls-goes-new-scripts-1272499
  1. Load more activity