Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

All Activity

This stream auto-updates     

1. Today
  2. Frans

Speculaasjes

Kan zijn dat ik de reacties op de teaser over het hoofd zie op deze site. Anders vind ik het wel opvallend dat er niet over gesproken wordt?! Er zitten wat leuke dingen in de teaser. Rey die een spectaculaire sprong maakt. Wrakstukken van de Death Star en de sinistere lach van Sidious. Op zich leuk. Maar als ik er over na ga denken en dat is iets wat ik niet helpen kan, dan maak ik me zorgen. Een Tie fighter die het opneemt tegen een mens, ik zie liever mens tegen mens. ( remember de massale aanval op Luke in TLJ? Ook daar was niets persoonlijks aan) Voor mij haalt dit het duel uit het duel. Degene die het schip bestuurd verstopt zich in een metalen constructie.Toont daarmee geen moed, maar eerder frustratie en lafheid. De Death Star, was deze niet in ontelbare stukken ontploft?! Waarom halen ze dit fossiel erbij? SW 1t/m 6 in zijn geheel niet perfect, maar voor mijn gevoel af. Laat me lekker dromen over wat er zou zijn gebuerd met de hoofdpersona. Waarom terug gaan naar een trilogie die door velen word gekoesterd als een stuk filmgeschiedenis die zijn gelijke niet kent. Kun je aan zo'n filmreeks nog iets toevoegen? Of is dit weer eens een stuk fanservice die inspeelt op het sentiment van de oudere fans? Maak eens iets nieuws! The rise of Skywalker. Gaan ze Luke in ere herstellen? Is Rey een Skywalker? Waarom halen ze de Skywalker familie er bij? Waarom scheppen ze geen eigen bloedlijn? Ik heb het idee dat Lucasfilm nog steeds geen idee heeft wat Star Wars inhoud. Misschien overdenk ik dit allemaal wel te veel. En moet ik de jeugd laten genieten van deze nieuwe aanpak.
  3. Last week
  4. haiduk

Metal \m/

Van het nieuwe Haiduk-album 'Exomancer'
  5. Marko

Je laatste Star Wars aanwinst

neeeeee, dat meen je niet *cynical mode off* >he Its me your talking to, that SWA Grandmaster
  6. Dennis

Heart of the Jedi behoort tot de oude canon; niet tot de Disney canon. Hier gaat men dus verder niks mee doen.
  7. Marko

Star wars Collecting--de nieuwe naam van het forum (het enige onderdeel dat nog leeft) Maar dit is dan wel weer een hele gave aanwinst!! Ben heel erg benieuwd naar het verhaal en hoe Ryan Johnson dit in zn trilogie gaat verweven.
  8. Dennis

We schrijven 1992. Star Wars is uit de 'dood' herrezen en dankzij de boeken van Timothy Zahn (die de goedkeuring van Lucasfilm kreeg om de saga in boekvorm voort te zetten) weer levend. George Lucas wil dat auteur Kenneth Flint ook een boek gaat schrijven wat in 1993 zou moeten verschijnen. Dit boek, Heart of the Jedi, speelt zich direct na ROTJ af. Flint schrijft het boek...George Lucas keurt het verhaal goed (minus 1 ding: sandpeople zonder maskers) maar het wordt nooit uitgebracht en Flint krijgt geen echt goede reden. Uiteindelijk is het Kathy Tyers' boek The Truce at Bakura (dat ook vlak na ROTJ afspeelt) wat wordt uitgebracht. Enkele jaren geleden besluit Flint het boek online te zetten en het verschijnt op de fansite SW EU Timeline. Star Wars artist Paul Shipper maakt tekening voor de cover en zo staat het verhaal lange tijd op deze site. Totdat een fan enige tijd geleden de gehele tekst opmaakt en er een PDF bestand van maakt. De tekening van Shipper wordt gebruikt om een cover te maken in de stijl van de boeken die in de 90s bij uitgeverij Bantam verschenen. Deze bestanden worden door diverse fans bij Lulu aangeboden waarvan er vele wel door het drukproces komen en andere weer niet (ivm de copyright die op het SW logo rust). Een van de exemplaren die er wel doorheen kwam....arriveerde vandaag. Voor het eerst sinds pakweg 20 jaar een nieuw SW Bantam boek.
  9. Earlier
  10. the Prosheshy

Handtekeningen

Langverwacht en eindelijk binnengekomen uit Florida van Official Pix; Alden Ehrenreich. Hij heeft in maart een private signeersessie gedaan met Chris Wyman. Details spreken mij wel aan; vandaar dat ik de holografische Alden Authentic sticker op de achterkant van de 8x10 foto wel kan waarderen.
  11. Dennis

Al een week in huis maar nog niet gepost:
  12. the Prosheshy

Handtekeningen

Nieuwste aanwinsten: Uit Rogue One: Genevieve O'Reilly a.k.a. Mon Mothma Riz Ahmed a.k.a. Bodhi Rook En als extraatje een stukje "Red Carpet"van tijdens de premiere van The Force Awakens in Londen LOL Prima te gebruiken als koffieonderzetter
  13. the Prosheshy

Handtekeningen

En mijn Star Wars Cantina photo heeft Peter Mayhew erbij gekregen; 11 mei in Oberhausen verwacht ik 3 Cantina members op deze multi erbij te krijgen: Angela Staines Penny McCarthy Chris Bunn
  14. the Prosheshy

Handtekeningen

Inmiddels ook de handtekening van Neil Ellis (droid builder) in mijn bezit. Hij heeft o.a. L3-37 gebouwd:
  15. Marko

Dat zat er in na een bezoekje aan de dcc hè De ARC is mijn favoriete non OT ship bythe way.
  16. the Prosheshy

Handtekeningen

Ze speelt een Canto bight alien in The Last Jedi en heeft een dubbele rol in SOLO; a Star Wars Story; Margo (Dryden Vos' gastvrouw) en een Twi'lek in de laatste Sabacc scene. Charlotte Louise Baker. Dit wknd vond een prive signeersessie met haar plaats in Londen. De foto met Donald en Charlotte komt mijn kant op. Hij is natuurlijk niet compleet zonder Lando.........😂✍️
  17. the Prosheshy

Handtekeningen

Zojuist weten te bemachtigen; handtekening Hayden Christensen uit AOTC.
  18. the Prosheshy

Handtekeningen

Post van Emilia Clarke's agentschap Emptage Hallet; op een forum ging de afgelopen dagen de discussie of dit een secretarieel gezette handtekening is of pre-signed door Emilia zelf. Inmiddels is er consensus dat Emilia ze zelf heeft gezet a.h.v. iemand die haar tante kent en verzorgd en een "zekere" handtekening vergeleek met de door haar agency uitgezonden handtekeningen.
  19. Dennis

Deleted scenes & bonus features SOLO

Een Oscar voor best VFX zou naar mijn mening ook niet verdiend zijn.
  20. the Prosheshy

Thanks, ik heb vanmorgen al een antwoord gekregen van Rob Bredow. Nu maar hopen dat ze vannacht een Oscar binnenhalen voor Best Visual Effect............ Denk alleen dat het Ready Player One gaat worden......
  21. Dennis

Serieus nu: in zowat elke (Star Wars) film zitten wel dit soort goofs. Dit is er ook een (in het kader van 'Spiegelbeeld')
  22. Dennis

Politiek correct gezien hoort dit gewoon. Disney geeft hier een duidelijk signaal af dat men zeer begaan is met de veiligheid van de cast en wil dat dit ook voor het publiek duidelijk is. Dit soort signalen waren echt nodig, zeker na de vrouwonvriendelijke film Return of the Jedi. )
  23. the Prosheshy

Vraag aan de forumleden: Het is toch niet de bedoeling dat we de veiligheid/stunt kabels van Chewie en Han zien tijdens de train heist bij SOLO? Zal wel muggezifterij zijn maar het viel me recent op toen ik de film nogmaals aan het bekijken was.
  24. Ramon

Hello

Hi Helen and Mark, Welcome. Would love to see some pics of your cosplay!
  1. Load more activity